2015年10月6日 星期二

她真的像昕昕嗎?—「預」見十年後的您

近日身邊不少朋友參加了雀巢營養天地 Nestlé And Nutrition的Facebook活動,而我都好奇地玩埋一份,以下是雀巢營養天地 Nestlé And Nutrition的Facebook專頁網址~~~



入咗遊戲就要上載bb的相,我就上載了昕昕第一次去靚太club活動前影的相片~~~


大家要填妥網上表格和上載bb的出世紙才可以見到bb十年後的樣子~~~

處理圖片時會有不同的「回憶」照片,一邊睇就諗起昕昕的成長回憶~~~



終於見到十年後的昕昕,看上去感覺不似我的小時候,但感覺有點似她的細姨>.<

只要大家係頭2000名合資格參加者就有機會贏取雀巢超級能恩奶粉一罐!如果大家係首2000名合資格參加者, 將會收到SMS確認並於遊戲結束4個星期內收到雀巢超級能恩奶粉。

活動到10月31日,大家記住啦!


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言