2015年3月31日 星期二

結婚三周年晚餐 @ 萬芳冰室—香港懷舊冰室

之前見朋友FACEBOOK去過萬芳冰室,之後睇到U Magazine其中一個FACEBOOK專頁的介紹才知道這是一間懷舊冰室,我決定結婚周年紀念日去食早餐,但由於我們一家三口遲起床,所以改為晚餐= ="

之前一日我特登搵出正確位置,雖然我住元朗日子非淺,有幸我知道附近間小學位置才猜中這冰室的位置(^_^;)


今年結婚周年紀念日在星期一,我們晚上六點半左右入座,七點半左右離開,呢個時間冇咁多客人,影相比較方便*^O^*


一開始就睇到有中湯,叫飯可以加$10配一碗,我地前後叫了兩碗(^_^;)


首先叫的是雜扒飯,份量真係好足,只是下午五時後開始供應~~~


呢間冰室特別有檸樂煲薑,叫飯加$15配,只叫一杯,好正!飲完真係夠醒神(^_-)


第二個叫了輝哥沙茶小鳳蝦炒飯,好在唔係好覺辣,幾特別\(^o^)/


呢間冰室賣點係內部裝飾充滿六、七十年代的特色。


如果想私穩度高少少,可以考慮坐廂房^_^


不過冰室冇BB櫈,所以家長要睇實自己的小朋友,另外入冰室要摺嬰兒車,因為冰室空間有限。


以下是有關餐牌,真心說有特色的冰室呢個價錢尚算便宜。


沒有加一,埋單只需$129,相信老公最開心,因為佢可以慳返少少俾首爾之旅用( ̄∇ ̄)


冰室外有懷舊照片,原來萬芳冰室前身係萬芳士多,背後是兒子延續父親士多的故事。


冰室營業時間至晚上九點半,所以想食晚餐唔好太遲去到。

問了伙計姨姨先知道原來冰室在去年7月開業,可能位置偏僻,唔近鐵路或巴士站,附近的759車仔麵反而位置更明顯(雖然都唔係元朗市中心),不過每逢假日都有不少人光顧冰室,住元朗的朋友最好平日光顧啦!


以下是UHK港生活的相關連結:


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!價錢唔會太貴的其中一個原因係間舖不是租,而是老闆自己物業(^_^;)

      刪除