2015年3月27日 星期五

759 十二蚊店舖及 759 寢具屋

呢排成日唔係開工就係要帶昕昕四圍走,搞到冇乜時間寫BLOG = ="

今個星期實在太開心,我要抽時間努力打結婚周年紀念晚餐,還有今日影熊本熊的趣事,暫時大家只能在我的FACEBOOK專頁睇住先,因為我屋企的家務未做晒,沒有工人姐姐的全職媽媽才是最忙的 >.<"

759阿信屋依家開始有部份的分店已經轉型做十二蚊店,而且更做埋寢具屋,業務多元化,之前睇新聞時CEO聲稱為了得到更多超抵的貨品,但我就不敢完全認同。

上星期三行荃新天地第二期見到759阿信屋已經轉型做十二蚊店~~~

裡面的貨品都不少,跟AEON十二蚊店比較種類暫時未夠全面~~~

作為媽媽主要睇有關小朋友的產品:P

首先留意到係整曲奇餅用的模,如果有個三、四歲的孩子,訓練他們肌肉都不錯^^"


另一個我留意係學習杯,價錢抵之餘,可媲美大牌子產品,我買咗一個放在娘家,因為我父母退休,所以我間中會放昕昕俾阿公阿婆湊,我便可以返兼職工作交家用~~~

學習杯有兩款,我買了上面那款,下面那款要自行配飲管,所以我放棄了~~~

當日是最後一日會員有9折,我買咗五件不同的用品就離開~~~

更多相片可以看759阿信屋Facebook 專頁,以下是有關連結:



之後行天橋到鄰近的如心廣場見到759 寢具屋~~~


裡面的產品種類倒不少~~~


貨品大多數來自日本和韓國~~~


不過給我感覺價錢不算超平~~~

見到Frozen的寢具,搞到我好想下星期去首爾看看有冇得買,韓國出產不少Frozen用品,昕昕本身喜歡,我相信當地價錢應該抵的:P



個人唔係太睇好寢具屋,因為寢具零售的品牌太多,而759 寢具屋的床上用品款式不多,好易被比下去,我本身喜歡Pochacco,可惜沒有床單出售,但我會喜歡到雅芳婷買Pekkle鴨或Kuromi等Sanrio卡通床單,另外走到千色、AEON或者一田等大型百貨公司都有好多選擇,而且可以即時格價和比較,好多孕媽媽好似我都係百貨公司大特價買BB床上用品^^"

唔知大家有冇留意阿信屋有關環保徵費的活動?我今日買墨魚丸時先知道原來係計未折前滿$50,而不是折實滿$50= ="

記住係同一張會員卡呀!

<759阿信屋> 會員專享
『環保錢』推廣活動----------------------------------------

於2015年3月9日至2015年7月31日期間,759旗下經營零售產品之商店(餐廳食肆除外),憑759阿信屋會員卡單一次購物每滿HK$50及自備購物袋即可獲HK$0.5「環保錢」,存入用於該次購物之會員卡內,於使用期內下一次購物時可用作扣減總金額之用。----------------------------------------


「環保錢」使用期:2015年4月1日至2015年12月31日,所有逾期而未被使用之「環保錢」將被取消而不作另行通知。





以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言