2015年3月22日 星期日

生活易婚享同學會 x 靚太Club 2015 Celebration Party @ 21-3-2015

星期六的下午我帶昕昕出席生活易婚享同學會 x 靚太Club 2015 Celebration Party的探班活動,今次在金鐘一個可以搞新婚派對場地參與活動,相信部份準備結婚的女士可以留意吓:P

我地今次是以探班的身份出席,所以只係四圍睇野,冇份參與DIY的活動~~~

 


未入去見到好多靚太和準靚太好專心咁睇我地的班長兼司儀子維與靚太的分享~~~

而我就乘機四圍影吓相,果度的結婚蛋糕簡約得來又幾好睇~~~


我和昕昕趁在Photo Booth冇乜人的時間影靚相:P

在影相期間另一位BLOG友HEI HEI和她的女兒卓卓來到,我們相認之餘順便拍照留念=]

Photo Booth (由ImagePro 提供) 

Image Pro映誌高是由一群有誠意的年輕人所組成的社企,提供婚禮photo booth、即場派相、成長片段及愛情微電影服務。 

昕昕和卓卓好喜歡Photo Booth的道具,兩個BB相差八個月左右,昕昕做大姐姐掛住四圍望,反應小妹妹企定定乖好多:P


今次分咗五個工作坊,如果有機會,我肯定學整迷你三層結婚蛋糕造型曲奇,因為我為食得來又喜歡佢靚靚的造型=W=

1.      三層結婚蛋糕造型曲奇 - 導師來自 BRICK LANE Restaurant
由冠軍級導師 Heidi Chan 教授迷你三層結婚蛋糕造型曲奇,牛油曲奇配以精美裝飾,為DIY 回禮首選!BRICK LANE Admiralty設有餅房,為新人設計出獨一無二結婚蛋糕及小回禮,打造難忘婚禮。
2.      歐式水晶珍珠髮梳 - 導師來自 Princessories
髮梳用水晶及淡珠等材料配合初階的鐵絲穿製技巧,製作出簡單而高貴的新娘髮飾。Princessories2011開始製作另類特色花球設計主題頭飾店主更從英國澳洲等地引入工具及材料將傳統的英倫造帽技術帶香港。 
3.      花花簽名筆 導師來自 Vintage Kat Handmade
簽名筆雞蛋花製成的簽名筆,令婚禮更加獨一無二。Vintage Kat喜歡手作,也愛手作。她希望每一件手作都能帶給人幸福的感覺!
4.      英式優雅宴會禮帽 - 導師來自 La Comme Vintage Wedding Bridal
禮帽以網狀禮帽為底座,襯托蕾絲、羽毛或絲花,別具優雅感。這間提供古董婚紗及晚裝出售或租借的婚紗鋪,亦有以復古元素為主題的度身訂造。定期會舉辦不同的手工,興趣班。 
5.       花窨茶茶會 - 導師來自 Ms. Tea Hong Kong
茶會讓你即場品嚐逾4款的花茶,更可親手製作茶葉一包(約15克),帶走與另一半分享,是個不錯的小回禮選擇。Ms. Tea 愛喝茶、熱愛生活她曾遠走台灣學習烘焙茶葉藝術,透過烘焙茶葉,去除茶葉的雜味,提升純淨度。

近年越來越多婚宴會有Candy Bar,今次有棉花糖機,不過昕昕拎到手搞棉花糖就冇興趣食,俾我食咗,還記得十幾、二十年前我曾經在元朗一間士多外俾錢就可以整棉花糖自己食,依家一部機好似唔太貴,大家有興趣可以買部自己玩:P

美甲我就冇乜興趣玩,因為我本身喜歡自然,如果用PC狗圖案我會考慮~~~

Candy Bar (由Pandora K.提供)   

網上商店Pandora K.是一間氣球禮品及場地佈置公司。配合不同宴會,為每一位客人精心打造不同風格,為每一個重要時刻增添色彩。

高清數碼美甲機 (由Artpro Nail 提供)  

Artpro Nail 高清數碼美甲以Hollywood風格的時尚設計,配合高清美甲彩繪技術。ArtPro Nail 創造獨一無二的指甲彩繪,只需以圖案或相片輸入,高清彩繪於指甲上,盡顯高貴型格。


昕昕在這裡當然要影多D相,班長原來好高大,我估應用有1.8米高^^"

呢度有好多小食,我自己始終喜歡朱古力或芝士蛋糕,所以只是拎一、兩件俾昕昕,昕昕比較喜歡圖左上的蛋糕,右上那個佢唔鍾意食,如果老公在場肯定會食三文魚小食= ="


生活易推出咗BB成長日記,大定可以記錄BB成長的大小事,之前更有推廣送有BB圖像的電話手機殼,依家我好期待看看自己有冇機會抽中,如果抽中的話就好LU~~~

歡樂的時間過得好快,由於我趕住晚上返兼職,所以希望離開前拍合照留念,第一次跟其他在生活易 WOW BLOG認識的媽媽相認感覺好開心,平時只係睇大家的BB相,大家一見面就分享湊B經,希望將來有更多親子活動,讓我們一班媽媽可以交流之餘,小朋友都可以玩得開心^^"

多謝楊小寶媽媽送的餅乾,今次參加活動每位靚太更有一份護膚品送,其中一間分店在屯門,下次返娘家可以順便換取:P


再一次多謝生活易定期舉辦靚太活動,如果有機會有BB Playgroup聚會,我一定會報名架^0^

之前準備結婚時開了生活易ACCOUNT,一直冇將自己的BLOG抄過去,去年因為我爸爸最好朋友的女兒Rachel懷孕,加上記得她曾經在XANGA寫開BLOG,我搵搵吓就開始投入WOW的圈子,不過比較可惜係我爸爸的好友去年1月突然急病離開,否則現在兩老可以分享弄孫之樂>.<

所以大家要好好珍惜眼前人和好好孝順雙親~~~

以下是今次活動的報名BLOG網頁:


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言