2014年7月6日 星期日

元朗廣場育嬰室

星期五中午約了十幾年前在公共圖書館做暑期工的舊同事在元朗廣場三樓的元氣壽司食午餐,之後我帶住昕昕去旁邊的育嬰室換片兼飲奶,原來之前商場翻新洗手間時並新增了育嬰室,實在太好了,因為翻新前沒有哺乳室,而且換片位在女廁,搞到有d爸爸想幫手都唔得= =|||


一入到育嬰室感覺好得意,特別係換片位的垃圾桶口,昕昕行到就忍不住走去摸-_-#



哺乳室感覺不錯,不過只得一間,如果人多就可能要等~~~


依家好多商場都提供尿片服務,原來元朗廣場提供係p牌的棉柔尿片~~~


育嬰室有兩張梳化長椅外,也有小朋友洗手盤,不過昕昕用唔到,因為她的手唔夠長(>~<)


元朗廣場係我住元朗時第一個睇住佢開的商場,以前昕昕媽媽細個時住朗屏邨,次次由元朗出荃灣要一小時左右,最開心係昕昕婆婆一個人願意湊住四個小朋友出街。

反觀新一代的媽媽真係感覺相差很遠,身邊好多媽媽湊一個都要老公陪才願意出街,有朋友去旅行都要帶工人姐姐,主要原因係大家成長過程太倚賴父母照顧,不懂獨立,其實我有時都五十步笑百步,因為我覺得自己真的不夠昕昕婆婆那麼能幹,她既能照顧四個小朋友之餘,又能做妥家務,依家我因為照顧昕昕,還要返兼職,家務好多都未能做好,好在昕昕爸爸肯間中幫手(^_^;)

以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

我的網誌~~~
She blog   

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言