2014年7月28日 星期一

書展後記 @ 18-7-2014

今個暑假昕昕媽媽又懶咗,好多野俾昕昕爸爸幫手,因為昕昕成日掛住爸爸,趁爸爸放假當然要他好好利用他的專業來教昕昕,依家昕昕爸爸主要用flash card教昕昕認識簡單事物,例如帽、杯、蛋......,昕昕爸爸係註校言語治療師,所以我呢個做媽媽的可以多d時間專心做家務和睡覺^^"

由於昕昕爸爸現在仍在準備兩日一夜的數碼港和海洋公園之旅,令我想睡也不能睡= ="

補返之前去書展的小記~~~

在早上9點幾來到海港城外面影史路比,原來早上的時間拍攝真係冇乜人~~~








昕昕終於企定定啦!



不論任何角度都影到冇乜人,真係好好~~~





其實史路比的下面係有漫畫~~~



之後在星光行的大家樂食早餐,由於昕昕爸爸在暑假會多了些假期的關係,我地就可以一家三口去書展,由於昕昕爸爸比較怕醜,所以冇乜影佢:p


早上十一點開始行較多人有興趣的小說集中地,之後行一樓的日本九洲的攤位見到有和服,我就用簡單英語問了原來可以穿上拍照,負責人更親自幫我穿上和服,更找了一位姨姨照顧昕昕,我穿好和服就幫昕昕穿上簡單服飾拍照,當日我第一個穿上,在穿上的過程有好多人望住兼排隊,原來有第一個主動去問,之後就吸引其他人去試:p

 

我地午餐時間食自助午餐,$250兩個人~~~

最後只是影了一些卡通作為告別式~~~

 



今次的戰利品如下:

$26有最新一期的baby-mo,仲有衫生bb衫送,買係因為有昕昕在5月bb展的照片*^.^*


用$12買一本雜誌,為的是贈品= ="


我讀小學果陣喜歡的周慧敏做封面的雜誌,$10,仲有洗髮用品送^^"


左面本書$30,比較學術性,只係當參考書,右邊係我睇開的其中一位作家梁珮瑚的小說,在10年前的書展我曾經問過佢拎親筆簽名:p


書展都有一些download apps後抽獎的活動~~~


還有like page送女性用品~~~


可能好多人睇晒成篇blog會好奇為何昕昕媽媽沒有買任何嬰兒或小朋友書籍,主要原因係昕昕媽媽的朋友送咗好多俾昕昕,而且其中一位朋友更特登用私家車載了五、六袋書俾昕昕,搞到昕昕屋企唔夠位擺,所以昕昕媽決定順便省下金錢買昕昕的日用品^^"

以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言