2014年7月19日 星期六

屯門安定商場育嬰室

前幾日早上昕昕跟媽媽和婆婆到安定商場的麥當勞食早餐(原在二樓,現於地下),由於昕昕飲咗好多鮮橙汁,所以我打算幫她換片片~~~

安定商場今年進行大翻新,內裡多了些較有名氣的商店進駐,例如精品店Manis,而育嬰室在新進駐的食肆丼丼屋食堂的旁邊(商場A Zone地下)~~~

  




















一望入去感覺不錯,梳化夠大張,如果坐上去餵母乳一定好舒服~~~

有洗手盆和洗手液,環境相當清潔~~~














昕昕總算乖乖俾我完成任務^^"

依家昕昕開始經常唔肯乖乖地瞓住換片,有時真係要好用力才可以捉住佢乖乖就範,依家等屋企本身的片片用晒就轉學習褲,這樣會比較方便^^"



以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言