2014年6月23日 星期一

MyBB試用小隊: 嘉寶嬰兒米粉

好開心又有機會幫MyBB試用小隊試用新產品,今次試用的是嘉寶嬰兒米粉,其實呢個品牌歷史悠久,而產品上的bb圖案係來自現年差不多80歲的婆婆bb時的素描畫像,以下是有關的文章介紹~~~


嘉寶嬰兒食品可以說是受歡迎的品牌,昕昕依家最鍾意雜果汁,之前我在娘家洗碗,昕昕跟公公婆婆去百佳超市,一見到就叫汁汁,搞到公公都忍不住買一排四支裝給昕昕^^"

有關嘉寶嬰兒食品介紹可以參考官方網頁~~~




講返今次試用的產品,昕昕現在已經食飯仔、米線等固體食物,但一想起遲少少生第二胎(現在計劃準備生)都會餵米糊俾bb,所以搵昕昕試咗先,等將來有弟妹的話,可以看看那樣比較適合,昕昕之前在半歲左右開始食雀巢米糊,始終呢個品牌都係我信得過的~~~

嘉寶的米粉看起來跟雀巢米糊粉差不多,但感覺比較幼細,而包裝比較輕巧,揭蓋的口比較細,可以不用匙都可以倒去碗仔到,如果想用匙羹拔出來,只要擰開藍色蓋就可以~~~


昕昕爸爸今次負責用水溝米粉俾昕昕食~~~

看起來跟粥仔感覺有點似,如果懶得煲粥都可以考慮用米粉溝少少肉食:p


昕昕為食到要用將口邊的米粉漿放口入= ="

我試食時淨用水沖係冇乜味,如果俾bb食,可以加入暖的人奶或奶粉奶,相信bb食得會更開心~~~


嘉寶嬰兒米粉依家在萬寧有得買,價錢都算合理,係媽媽們的理想選擇^^"


以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

我的網誌~~~
She blog   

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言