2012年11月22日 星期四

雀巢產前講座 @ 22-11-2012

之前收到雀巢媽咪會的SMS通知9月24日有產前講座,但我冇報名,後來一直收唔到SMS,所以主動打電話問會員服務的同事,才知道沒有打電話跟他們講就不會再邀請,所以我就在之後收到SMS,有幸有朋友同時間收到SMS,有機會一起聽講座~~~

平時在童軍總會上訓練班的我今天以孕媽媽身份出席雀巢營養天地舉辦的產前講座~~~

講座主要分兩部份,第一部份由兒科醫生主講初生嬰兒遇到的健康問題,我列部份啦!

1. 小腸氣:有肚臍和大腿內側兩種,看了肚臍突出的照片嚇一跳@@

2. 濕疹:看了圖都覺得驚>.<

3. 假經期:BB女才有,可能是母親荷爾蒙影響,不用擔心~~~

我覺得那個醫生的內容好資料性,感覺係會悶,只可惜沒有筆記提供帶走~~~

第二部份由營養師主講,內容都OK,都是有點悶~~~

有幸今次有朋友陪我聽,所以不算悶~~~

講座後交問卷就可以得到一個包包~~~



包包的內容都算實用,我發現原來去得講座多,可以不用買口水肩和細紗巾= ="


沒有留言:

張貼留言