2018年7月9日 星期一

親子好去處@Yoho mall恐龍實驗室

尋日昕昕在YOHO SDM上跳舞堂,趁等觀課前的時間自己一個閒逛,見到有恐龍實驗室活動,原來呢個活動在7月11日開始可以正式購票入場玩,本身住在附近的我就打算在7月13日後透過商場消費換遊戲券入場玩~~~



在恐龍實驗室的展覽,大家可以跟相關的佈置拍照外,更可以了解恐龍的進化和種類等~~~


今次展覽分開兩個地方,一個係一田和my cinema對出的空地~~~


呢度有一個可以俾小朋友玩遊戲的地方~~~




另一個係H&M和ZARA對出的空地~~~



呢度有兩個可以俾小朋友玩遊戲的地方~~~



相信大家最開心係可以影恐龍模型~~~



面我就自拍先,呢個月的星期日昕昕學完跳舞午睡一小時後要練中國音樂學院二級的聲樂考試,所以逄星期日都不敢帶佢四圍去街,怕佢體力過份透支,而我呢個月都成日去醫院,所以都推咗兼職工作,晚上探完老爸都盡量在家中做好家務和休息~~~


以下係恐龍實驗室的活動詳情~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言