2018年7月6日 星期五

親子好去處@海洋公園【動夏嘉年華】

昕昕學校假期最後一天我和昕昕爸爸帶她遊海洋公園,一來因為之前見到有【動夏嘉年華】的推動活動,另一個原因係舊年暑假時在晴報Facebook專頁遊戲贏到的門票就快到期,所以帶她去玩吓水,等佢開心吓=]


在等車果陣陽光普照,點知去到金鐘落雨,我們在元氣壽司午餐後才搭地鐵到海洋公園~~~

一去到就剛好遇到巡遊表演,在表演中後段會有人用水槍噴水,我和昕昕都濕咗少少~~~

原來表演完可以拍照留念~~~


昕昕每次去海洋公園最喜歡玩旋轉木馬類遊戲,見到牛奶公司雪糕的電單車忍不住拍照:P


之後我們去睇威威列車奇遇,原來呢套係音樂劇,小朋友睇到都鍾意,在音樂會劇完結後可以排隊拍照,但人數有限,先排先得~~~


跟住就係今次去海洋公園最想玩的夏日活動「威威嬉水泡泡陣」~~~


裡面有兩個活動,每次玩5分鐘~~~

第一個活動係玩水,昕昕雖然拎住支水槍,但佢唔識入水,最終成日俾人射水= ="


好在第二個係玩泡泡,昕昕玩得勁開心,仲記得4年前的暑假昕昕都來海洋公園的泡泡陣,唔講唔覺昕昕咁快就準備升K3~~~

在「威威嬉水泡泡陣」裡面有更衣室,但冷氣比較強勁,泡泡陣外和出面有沖身的地方,方便大人幫小朋友沖身~~~


在玩水的前後昕昕玩盡威威天地的活動~~~


一年冇入海洋公園,威威天地多咗個新的玩樂設施俾大家接觸關於音樂樂器~~~


原來我自己成日冇留意細個時叫的兒童王國改咗名做威威天地,而我成日記得的兒童王國主題曲已經有24年歷史,諗起呢首歌出的那年我應該讀緊五、六年級~~~

以下是有關主題目的連結~~~



去完威威天地就去海洋奇觀觀賞海洋生動如魔鬼魚、海星和水母等~~~


最後在高店見到有書仔買一送一,我就買來認識動物~~~


由於昕昕當日午餐時突然甩第五隻乳齒,加上體溫在37.5度附近,所以我們玩了幾小時就回元朗晚餐,讓昕昕可以早點睡覺休息~~~


在離開前到客戶服務中心乘機拎貼紙留念,諗起先自己細細個每次去完去海洋公園真的很累,因為由元朗搭接近兩小時巴士才到,所以我好珍惜可以去海洋公園的機會~~~

現在交通方便,有生日或者年票的優惠,令我覺得小朋友去主題公園好像是容易好多。

昕昕依家開始記得自己去過乜地方玩,而且仲會為去主題樂園玩甚麼遊戲發表自己的意見,所以我做媽媽的也不可以小看孩子的組織能力:P


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言