2018年7月25日 星期三

店店有特色@616七桌子

之前跟好友和同事先後分別去了元朗、西環和荃灣的616火煱專門店打邊爐,喜歡食牛兼鍾意特色裝潢的食店的我今次就和好友到紅磡的616七桌子,看看這間分店有甚麼特色~~~


未入去已經被曾灶財式的字畫牆所吸引,616分店的裝潢有些係懷舊feel,有些就有該區特色,正正因為咁而令我好想橫走不同地方的分店(^_-)


紅磡區除咗出名有大酒店(殯儀館)外,其實有不少特色,有黃埔花園的船座標,還有不少的舊式大廈~~~


唔知係咪開咗有一段日子,燈光壞了但未整⊙_⊙


呢間分店有一半空間係呢款座位,另外有8人用的兩爐大枱,由於我跟好友較預訂時間遲咗超過15分鐘,所以本身的座位給了walk in的客人,我們就搭枱在8人用的兩爐大枱晚餐~~~


拎豉油的位置,記住電子點餐的餐牌係未計豉油費每人10蚊,埋單時唔好睇錯數而有所誤會~~~


我們的爐跟另一枱的單身男士一齊放,我們吃了不久就換了一對夫婦,呢間分店可以話係全場爆滿,如果想去食,個人建議最好事先訂位~~~


每次必吃的牛舌~~~


滿有牛味的牛駝峰~~~


今次見呢碟慢煮牛筋腩覺得好特別,所以試吓,牛筋唔會韌,牛腩好軟熟,好友差不多食晒,我只係食一、兩件(>﹏<)


牛胸肉勁好食,好似食雪花和牛咁入口即溶,真係唔食就對唔住自己啦*^O^*


匙柄已經成為我其中一個必食之選(^_^;)


埋單之後仲有下次免費送匙柄一客的優惠券,下次跟好友再戰616又可以食食食\(^o^)/

今次食咗四百二十蚊,人均消費二百一十蚊,打邊爐呢個價都算是合理^_^


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言