2018年7月7日 星期六

親子好去處@時代廣場超人特工隊展覽

呢個星期發生咗令我意想不到的事情,在blog暫時唔多講,有心的網友看Facebook page就會清楚,去咗幾晚醫院的我按之前的約定去港島區的一個面試,雖然感覺表現其差,當拎經驗便算。

之後好友陪我到銅鑼灣品嚐新開的串串香後便到時代廣場的超人特工隊展覽拍照,讓我放自己一晚假。



每次時代廣場有展覽,呢個位都放個大公仔,見到呢個Jack bb我忍不住摸吓,點解bb咁大隻架⊙_⊙


相信呢個月的我要學會我身旁的超人爸爸咁堅強,因為我現在要陪家人打一場硬仗…


在這裡真的有不少影相位,相信呢套卡通的粉絲去到會失控~~~


推bb車果位姐姐仔的身邊的哥哥仔的表情咁驚驚ge?




見到呢個家庭大合照真係唔入去影都唔得啦!呢個展覽最正係有職員維持秩序,在兩大打卡位大家可以放心影相而唔怕有路人甲乙丙亂入(^_-)


小朋友仲可以排隊打機*^O^*


由今日開始在B1的LOGON出面有期間限定店,相信粉絲們去到會瘋狂購物,而我就期待暑假帶昕昕睇呢套卡通電影,因為我們係迪士尼卡通的粉絲\(^o^)/


之前收到Mr.Juicy 菓汁先生的《超人特攻隊》系列包裝飲品,同事們可以開心share,當我地知道買滿$35加$99可以換《超人特攻隊》的外置充電器時就覺得相當吸引😍😍😍

菓汁先生的橙汁大家由細飲到大,相信大家本身都好鍾意飲😋😋😋

想了解換領活動更多可以瀏覽以下個post裡面的連結😊😊😊



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言