2018年5月22日 星期二

既可以飲湯又可以做善事@盛湯廚房

在母親節前一日帶咗昕昕去一個滿有意義的活動*^O^*



最近領展舉行「盛湯廚房」慈善義賣,只要到領展場地的推廣攤位捐款港幣$10或以上,就可以換領「盛湯廚房」星級靚湯一碗,由國際名廚王凱傑(Jason Wang)主理,由母親節到今個週末限定期間,以街市商戶「賣唔晒」可供回收及食用嘅食材,獨家設計咗四款靚湯,向唔同型格嘅媽媽️致敬!


呢個活動會售出四款湯:下火蛋花湯、佛系蕃茄湯、仙氣養顏湯和神級Fusion湯~~~ 

我和昕昕係喜歡飲湯的傻人,昕昕婆婆差不多每天都煲湯俾我飲,到我做人母一有時間就煲湯俾昕昕飲,每次昕昕一聞到我煲湯的氣味就話要飲,我地皮膚咁靚,相信跟喜歡飲湯有關(^_-)


見到d湯咁靚感覺好想試飲\(^o^)/


買完湯仲可以自己加配小食在湯入面~~~


鍾意飲湯的昕昕飲到唔捨得放低個匙羹⊙_⊙


有靚湯之餘仲可以免費拍攝「潮拍長輩圖」。捐款金額將全數撥捐惜食堂,幫助社會上有需要嘅家庭之餘,又可以一齊支持食物回收,大家記得要多多支持呀!


呢個活動仲有一個週末咋,而且仲有星級店長助鎮,大家唔好錯過啦:

鯉魚門廣場
26/5 (六) | 1300-2100
星級店長:李家鼎 (1400-1500)
                   林淑敏及許家傑 (1600-1700)

屯門蝴蝶街市
27/5 (日) | 1100-1900
星級店長:歐瑞偉及李偉健 (1400-1500)

#靚湯工房
#盛湯廚房
#下火蛋花湯
#豆腐菠菜蛋花湯
#清熱降火
#SouperKitchen

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言