2018年5月16日 星期三

牛奶公司「快樂回憶館」活動

在母親節的下午帶咗昕昕去奧海城的ECCO皮革工作坊,由於事前知道同一商場有牛奶公司「快樂回憶館」活動,所以順便帶昕昕去影相和排隊拎雪糕=]
 


奧海城由依家到17/5,舉行首個雀巢牛奶公司嘅「快樂回憶館」活動,除咗展出100件雀巢牛奶公司珍藏產品外,仲會有80年代紅極一時嘅「雀巢雪糕電單車」同「復刻互動照相館」!

呢架雪糕車和南山邨的牌令人聯想到之前在石峽尾一帶賣雪糕的伯伯~~~

  
沒想到昕昕今日在場館內巧遇同學,兩個小朋友一齊玩,搞到自己好懷念細細個時成日去玩的日子~~~

 
呢D玩具我細個時好似有見過~~~
 
 
呢幅POSTER真係好經典~~~
 
 
記得以前有好幾期買雪糕杯送玩具,呢批係2000年的小禮物,在2006/7年曾經有軍曹玩具,唔知大家有冇印象呢?
 
 
大家影完相記住唔好就咁走咗去喎!因為讚好奧海城 Olympian City Facebook並即場上載於「快樂回憶館」內拍攝嘅相片,就免費請你食限定復刻版包裝雀巢®牛奶公司™雪糕產品!
 


昕昕跟同學都拎雪糕杯食,反而我跟同學的爸爸都係食脆皮樂,始終我細個時最喜歡係咁食:P

 
母親節小朋友最開心始終都係有媽媽陪佢玩,而我細細個在夏天時最開心係每次落惠康跟老媽買雀巢牛奶公司的家庭裝雪糕,仲記得果陣有款係雲尼拿、朱古力和士多啤梨,依家雀巢牛奶公司推出懷舊版雪糕,令七十後的好友感到懷念,雖然我對雪糕杯的包裝設計冇印象,但紅豆樂的包裝真係八十後的集體回憶~~~

 
#OlympianCity #OCshopping #奧海城 #OCfoodie #NestleHK #雀巢雪糕 #快樂簡單就好 #bringbackthesimplejoy #雀巢經典再現 #那年夏天
#母親節快樂
 
希望大家喜歡我的分享~~~
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言