2018年5月7日 星期一

生日深圳之旅 @ line friends cafe

今年生日在星期六,我就決定放自己一日假帶好友陪我深圳一天遊,昕昕就交俾嫲嫲照顧,本身想去Hello Kitty Cafe的我跟著內地的大眾點評搵了兩個地方落空,不過在第二次落空之前無意中發現line friends cafe,乘機影相打卡~~~


今次深圳之旅主要搭地鐵,如果由落馬洲搭地鐵到后海站只需人民幣5元,如果用深圳通只需人民幣4.75元,line friends cafe一到門口的熊大真係大到好多人排隊影相~~~


裡面的裝潢不錯,但我就沒有光顧,只是純影相~~~

不用到韓國就可以在比較近的深圳朝聖,相信係窮遊者的福音~~~


兔兔的飲勝look真係好正~~~


詹姆士呢個look令我諗起小丸子的花輪同學~~~


其實line friends cafe跟line friends store在同一店內,如果係fans一定會開心地購物~~~


莎莉在室內有巨型版,都有不少人排隊打卡~~~


見到咁多可以影相打卡位,相信line friends 的fans真係心動不如行動~~~


裡面有打印手機照片,價錢人民幣10元兩張,都算便宜,不過要微信支付~~~

連消防設備的開關位置都用熊大公仔,真的不得不佩服了~~~


回想未嫁前自己喜歡一有時間就上深圳鐵路遊,兩個人行比較容易隨心而行,經過今次生日之旅就好想快D摸熟深圳玩樂地點,遲些可以帶昕昕到深圳一天遊:P

以下是line friends cafe的地址:

深圳市南山區文心五路33號海岸城購物中心二層203-205鋪(深圳地鐵 2 號線, 后海站 D1 出口)

希望大家喜歡我的分享=]

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言