2018年5月21日 星期一

聚會閒談好地方 @ 陸拾六

在生日月最開心係間中有朋友約出來食飯聚舊,在星期一晚住在北角的老朋友就約我到和富街的陸拾六食生日飯*^O^*


呢間餐廳的裝潢好有文青feel,影相打卡真的一流!


今次有卡位坐,可以慢慢食和傾計~~~


睇住個餐牌就好想食羊架,原來之前在假日太受歡迎搞到冇晒貨,只好叫牛食~~~


食西餐有我最喜歡的蒜蓉飽和白湯,今次個南瓜湯幾好飲~~~


澳洲安格斯T骨扒-紅酒燒汁配薯菜,塊扒好大份,感覺不錯,我和老朋友每款食物都SHARE食,但我們都細食,所以覺得好飽~~~

 
新西蘭穀飼肉眼扒配紅酒燒汁,我和老朋友比較喜歡這個,因為夠軟熟和Juicy~~~

 
蘋果茉莉花茶,給我感覺好特別,茉莉花茶底加綠茶茶包和真蘋果,有D新鮮感,有機會要試吓不同的配搭~~~

 
檸檬芝士餅,個人覺得易入口,初初覺得檸檬味濃,但經咀嚼後會感受到芝士味~~~

 
埋單價錢人均二百多元,感覺真食個環境係不錯,餐廳背景音樂的柔和,加上環境舒適,可以與老朋友靜靜地閒談,了解大家的近況,能夠有朋友每年互相慶祝對方生日係開心的事,願老朋友可以開心地過每一天^^"


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言