2018年3月28日 星期三

與閨蜜有約@ Granada

之前返母校帶女童軍,經過附近見到間有格調的西班牙餐廳,所以約了閨蜜訂枱,順便來個Girls Talk~~~
 

小店環境優雅,感覺好舒服~~~
 
 
個人比較喜歡飲花茶,所以一開始叫定~~~

 
 餐湯一飲就知道係蘑菇湯,平時飲的餐湯好多有咸味蓋咗,呢個難得唔咸,真的不錯~~~


 
我們事前Whatsapp預訂了兩款私房菜,廚師哥哥會計算2人份量給我們,所以唔會浪費食物~~~
 
西班牙氣酒煮蜆,食落去唔會有海鮮的腥味,而且D汁仲可以索埋,由於酒經過烹飪後酒精被揮發,所以飲咗都唔怕醉=]

 
伊比利火腿檸檬焗全海爐魚,個人覺得魚肉唔會老,但一定要撈汁食先至最好食~~~

 
燒西班牙伊比利豬胺架,雖然肉厚,但食落夠軟熟,令我好想再去食多次~~~

 
我們分別點了焦糖燉蛋和芝士蛋糕,焦糖燉蛋係凍上,芝士蛋糕軟身,跟平時食的口感不同,如果帶昕昕去食,相信她一定跟我搶食= ="

 
原來小店只是星期五才中午營業,我心裡已經期待跟母校老師每年的生日午餐可以到此享受~~~

 
以下是Granada簡單資料
 
地址:元朗鳳攸南街3號好順景大廈地下13號舖
電話:28992787

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言