2018年3月19日 星期一

快閃遊迪士尼 @ 花蛋節又來了

上星期五趁昕昕放假,自己可以早d收工,放工時間立即返屋企會合爸爸湊昕昕去迪士尼樂園,為我們的奇妙處處通會員証續會,我們除咗有85折續會,仲有3張餐飲買一送一優惠。


完成續會後見到有新的晚上表演活動,原來美國小鎮大街有燈光投射卡通片段,吸引好多人睇,最後米奇更出來跟大家打招呼~~~


原來今年迪士尼的花蛋節又開始咗,昕昕又可以乘機在樂園尋蛋去~~~


自己之前因為忙,沒有留意到樂園呢個位置已經變咗新的活動地方~~~


復活節又點少得不同的佈置~~~


我們就去了廣場飯店晚餐,果度有精選套餐,我們叫兩份,會員卡有9折,連埋茶位約500元埋單~~~


食飽飽就四圍行,帶了昕昕去米奇幻想屋,對於已經去了迪士尼多次又接近10年的我來講呢度的內容都熟到透,昕昕好享受,而我係乖機閉目養神而已( ̄∇ ̄)


昕昕最想玩旋轉木馬,有幸我們去到最後一轉,昕昕非常滿足*^O^*


大約九點半已經有廣播要關門,我們就去搭的士離開,約晚上十點已經返到元朗,我們今次雖然冇行晒所有地方,但都搵到唔少蛋~~~


 
由依家開始奇妙處處通會員每星期入園都可以獲得花蛋節襟章1款,總共6款,今年已經第三年,但玩法唔同咗,第一星期只要入場就有,但第二星期開始要入場加消費才可以換領。

 
個人介紹可以入獅子王劇場旁邊的商店,果度有抵買的產品=]
 
作為迪士尼樂園的長期會員(昕昕爸爸在2009年開始到依家冇斷過會藉),大家開始覺得會員優惠越來越少,唔知有冇人有同感呢?

 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言