2018年2月7日 星期三

朗豪坊《忠犬麻糬柴犬》春日祭 & 隱世熟食市場

新年就快到,之前跟好友去朗豪坊睇嚟自日本嘅人氣「看板犬」忠犬麻糬柴犬,現場除咗有超萌圓碌碌柴犬多個相位,仲有有獎遊戲俾大家玩過夠,真係感覺幾吸引~~~
  

呢度有幾個靚靚又得意的影相位,大家又有機會可以去影相呃like啦!

 



 
 
在2/2 – 15/2期間,只要消費滿HK$500,就可以免費換領「周年旺相.汪星報喜」利是封一套(6個)及遊戲卡1張。

 每日首40名玩齊2個遊戲並獲得「優」等印章,送你限量版《忠犬麻糬柴犬》毛公仔!

 
 
 
以下係朗豪坊《忠犬麻糬柴犬》春日祭:
日期:2/2 - 28/2
時間:11am - 11pm (13/2 - 15/2 延長至凌晨1點)
 
之後好友帶我去朗豪坊酒店相鄰的旺角熟食市場~~~
 


呢度跟朗豪坊的Food Court一樣係自己搵位和抬食物到自己的座位,食物的價錢可以好超值~~~

 
今次我們就選了這間小店試二人小菜晚餐~~~

 
呢個熟食市場衛生好一般,D清潔姐姐會分清楚自己要收乜野托盤和餐具,所以食好最好搬托盤到附近疊滿托盤的枱面,否則下一手食客就要自己清理啦!

 
 $108有兩餸、兩碗飯和兩份飲品,醉雞的肉係不錯,可惜唔夠入味,底下的雞肉反而食到清新的青瓜味,鎮江骨雖然唔淋,但都算OK,整體上價錢實惠,但味道只屬中等,只可以說是能夠食得飽的選擇~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言