2018年2月13日 星期二

茶餐廳風味@老夫子餐館

本身住在元朗西鐵站附近的我星期六晚跟昕昕細姨在YOHO MALL買新衫後去了新開張的老夫子餐館晚餐,呢個商場越來越多食肆,呢間係YOHO MALL第二間以卡通人物為主題的食肆,有幸晚上九點不用排隊已經可以walk in入內~~~
 

呢度有卡通主題裝潢,所以吸引不少人一家大小入內~~~
 
 
 
不過總覺得有黠不完美係老夫字呢個大心心如果放在雙人座位中間,一定吸引不少情侶拍照打卡~~~ 
 
 
牆身有畫,相信大家都誤以為自己在中式餐館內~~~
 
 
個人比賽喜歡餐牌設計的心思,會介紹部份香港名勝,呢間分店偶爾有自由行光顧,相信可以讓他們了解香港更多~~~
 
 
我就點了晚餐,包埋飲品平過散叫少少~~~
 
呢度有兒童餐,由於冇加一,所以跟Outback價錢差不多~~~
 
 
呢度下午茶價錢唔算貴,大家可以考慮吓~~~


 
我點咗海南雞配油飯餐,雞肉軟熟之餘又冇骨,油飯唔多油,食落去都幾健康,餐飲不錯,渣都幾好食~~~
 
昕昕細姨叫咗蕃茄鮮牛烏冬,另外將我的餐飲加$18轉熱紫薯黑鑽石,熱飲的涼粉感覺怪怪的~~~
 
**在餐館門口可以拎卡通貼紙,如果有興趣記得問店員拎啦!
 
其實呢間餐館主要食茶餐廳風味,順便滿足大家影相打卡的慾望,食物都算不錯,至少我又多個可以去食食食:P
 
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言