2018年2月22日 星期四

年初二晚餐@鴻星海鮮酒家

今日係年初七,祝大家人日快樂=]
 
年初一、二晚外出晚餐,新年做無飯煮婦真係幾開心,元朗YOHO MALL鴻星係昕昕嫲嫲至愛而又近屋企的食肆,昕昕最喜歡呢度的一位雜工叔叔,因為佢扭汽球送俾小朋友,之前仲因為咁上埋晴報(^_-)
 
昕昕係熟客仔,所以叔叔都好錫佢,成日整不同造型的汽球俾昕昕,我都好識做咁俾利是佢,昕昕在每年新年鴻星飲茶都有利是收,當我回返雙封利是俾一位給昕昕利是的姨姨時,佢就話嫲嫲已經俾咗,我都明白老人家在好幾個酒家都會派利是,呢D係熟客必做的事,而我呢個後生的只係派比較熟的,始終我的收入有限= ="


 
新年想上餐快當然係叫餐啦!今次昕昕嫲嫲叫咗$1688的發財龍蝦宴。

添財六小福-有海蜇、雞絲粉皮、叉燒、燒腩仔(面脆肉軟)、黑木耳(微辣)和水晶肉~~~
多蔥原味雞-肉唔會韌,但好淡口~~~
上湯蘭度龍蝦-肉唔會韌又入味,味道不錯~~~
帶子白玉浸青蔬-菜多,帶子幾好食~~~
野菌蒸海花斑-夠滑唔會老~~~

元貝花膠羹-食落不錯~~~
日本好市千張-第一次見咁特別的整法,炸到好似食卷物壽司咁,好好食*^O^*
原隻鮑魚花菇-鮑魚夠軟熟,入口真係好食~~~

顯貴魚崧炆米-礙於等得太久,加上大家已經飽飽,所以打包回家~~~


最後大家食湯圓慶團圓:P


離開時職員姨姨介紹可外賣的盆菜,盆可以放在電磁爐上,價值一千四百多元,有鮑魚和元貝等好西吃,怪不得價值不菲~~~
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言