2018年2月6日 星期二

學做家務零難道@荃新天地「愛家愛到飛起」新春活動

多謝公關姐姐邀請我和昕昕參與荃新天地「愛家愛到飛起」新春活動,還記得昕昕未返學兼屋企附近的大型商場未開的日子,我成日帶昕昕搭西鐵去荃新天地行街食野,由我家出門去元朗站搭西鐵到荃新天地不用半小時,我老是覺得有了西鐵係元朗人其中一大福氣=]
 
今個新年,荃新天地打造成「愛家愛到飛起」嘅超現實「愛家」空間!客廳、睡房、廚房及浴室一應倶全,更揉合錯覺3D效果,大人細路都可以玩到飛起!
 
愛到飛起全家福由專業攝影師座鎮,為你地拍攝「影樓級」全家福!由於當日我和昕昕去的時候未有呢個服務,但就咁用手機影相都好鍾意,因為我本身都喜歡粉紅系的東西=]

日期︰2月14日-2月22日(年廿九至年初七)
時間:3pm – 7pm (2月14日活動時間為5pm-9pm)
地點:荃新天地1期中庭
參加方法:憑3張活動券即可拍攝家庭照1張
 


以下的佈置大家可以平日入去影相留念,我呢個80後媽媽見到都有點心心眼,本身都有諗過可以擁有粉紅系的Dream Room,但可惜暫時太忙,加上未有心思佈置家居,到昕昕長大多一點可以考慮吓:P
 



 
「家家有愛」故事分享,故事媽媽Money同小朋友大講愛家故事!昕昕當日坐定定聽故事媽媽Money講《朱家故事》,而我就四圍去影相,公關姐姐大讚昕昕唔會四圍郁(^_-)

日期:2月4、11及25日
時間:1pm 及 2pm (共2節)
地點:荃新天地1期中庭
參加方法:即場報名
 

 
「賀年家事大挑戰」遊戲小擂台,一連串任務,教小朋友提高自理能力,發揮「愛家」精神,培訓小朋友成為新一代「愛家達人」!昕昕平日比較少做家務,只是間中聽我的說話幫手將洗衣機內的衣服拎出廳給我晾,今次的活動佢學會一些平日唔會做的家務,相信將來昕昕名以成為我的家務小助手~~~

日期︰2月3日-2月25日 (逢星期六、日及公眾假期)
時間:1pm – 7pm
地點:荃新天地1期中庭
參加方法:憑1張活動券即可參加以下其中1項遊戲1次。
*歡迎身高95cm以上之4-10歲小朋友參加

「開飯靠你」—昕昕學習如何砌食物跟圖片一樣,仲幫手捧菜到飯枱~~~
 
 
「新屋一樣」—昕昕要幫手貼揮春、晾衣服、垃圾分類和執玩具,沒想到她做得有板有眼,唔算失禮~~~
 

「大戰卡路里」—昕昕今次要分深淺色衣服到不同的污衣籃,原來她對深淺色的概念未清楚,夾相同款式襪子對她來說係零難道,咁我真係要多D俾家務佢做吓先~~~
 
 
以上的遊戲由ohmykids設計,讓小朋友學會做家務的樂趣,大家有時間記得來荃新天地玩啦!以下係ohmykid的facebook專頁連結:
 
 
今次活動券換領方法︰

於荃新天地商戶以電子貨幣即日單一消費滿HK$100或憑Citywalk Card 500積分即可換領活動券1張。(每張單據最多可換領活動券3張)

額外獎賞︰每完成1個賀年挑戰,可獲蓋印1個,儲滿3個印章可換領「愛家達人」徽章1個;儲滿5個印章即可換領「愛家百寶」禮品1份。

*活動券及禮品數量有限,換完即止

 
「小空間 大世界」DIY 手作卡,原來巧妙地運用顏色同貼紙,就可以製造到錯視空間﹖喜歡創作同畫畫嘅小朋友唔好錯過!昕昕好喜歡貼貼紙在圖案紙上,而且仲填滿顏色~~~

日期:2月3日-25日(逢星期六、日及公眾假期)
時間:1pm-7pm
地點:荃新天地1期中庭
參加方法:成為荃新天地社交媒體粉絲即可免費參加
 
 
另外仲有賀年揮春工作坊,跟書法家一齊學書法,親手寫揮春佈置家居!由於我地去果日仲未有,如果大家有興趣就記底以下日子啦!

日期:2月12日-15日
時間:12nn-3pm
地點:荃新天地1期中庭
參加方法:成為荃新天地社交媒體粉絲即可免費參加

今次昕昕玩到盡興而歸,我呢做媽媽又可以諗少一樣假期活動,大家想孩子學會更多兼影相呃like就可以來玩吓啦!以下是活動相關詳情:
 
「愛家愛到飛起」

開放日期︰2月3日-3月4日
開放時間︰10am – 10pm
地點:荃新天地1期中庭
*於指定時間將用作遊戲小擂台之用
 
更多詳情:https://goo.gl/gRyvUY
#愛家 #家務小達人
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:




沒有留言:

張貼留言