2018年2月15日 星期四

畢生難忘的情人節@入院記

今個情人節本身係跟昕昕在學校食團年飯兼睇佢表演唱新年歌,沒想到因為學校停課而被取消,我們決定一家三口在元朗開心廣場必勝客午餐~~~


本身定期捐血的我之前因為感冒和太凍的原因推遲咗兩個月捐血,見天氣回暖,加上經期剛完,想在新年前完成第26次捐血,捐血時間昕昕在核心外圍睇住我,但礙於她黃昏時間去舞蹈班補堂,加上捐血後我趕返工,所以昕昕被爸爸帶走,我離開捐血床後只是坐5分鐘就趕回辦公室。


返到辦公室突然感到好暈,本身以為伏在枱上可以好d,怎料自己成個人暈倒在地上,仲撞瘀咗塊面(>﹏<)

最後麻煩身邊的同事陪我入院,我在等救護車期間仲嘔晒成份午餐,搞到裙都污糟晒,要麻煩照顧我的好友買裙給我出院時著,感恩有好友做阿四幫手拎袋跟出跟入,我又要照X光,又要上房,由急症室上房都搞了接近兩小時~~~

在救護車上開始吊鹽水,在醫院巡例要照心電圖,或許我呢十幾年來已經試過好幾次,感覺冇乜特別,唯一笑說係我有個難忘的情人節╮(╯▽╰)╭


上到病房有晚餐,真係好淡味,我只是食菜和飯,肉都冇食~~~

醫生巡房表示我休息一晚可以出院,住過醫院好幾次的我都清楚自己的情況,只好跟身邊的朋友笑說我要提早收爐了(╯з╰)

晚上用頸巾當眼罩,睡覺時剛好遇著有大聲呻吟的病人,所以睡得不太好~~~


早餐都係好簡單,感恩宵夜的飽的奶皇飽的飽都可以醫肚~~~


最意外係有舊同學在whatsapp知道我入院,剛好他要探望老父,所以順便探望,仲送了補給品讓我補充維他命~~~

其實我自小學四年班開始已經有暈倒的情況,到近年已經少咗,對上一次最難忘係昕昕第一次旅行回程時在機上暈倒,其實我在2008年6月進行傾斜床測試,証實屬於其中一種症狀,暈的時候心臟會停三秒,以下係有關測試的簡介~~~



雖然我係個容易暈的人士,但醫生曾經表示我可以捐血,所以我恆常捐血幫人,第26次捐血的我意想不到捐血後不久因休息不足而暈倒,今次真係第一次捐血而即日暈倒,下次捐血一定要休息夠才去,避免想幫人反被要人幫忙(>﹏<)

血係一種不能取代的用品,能夠幫到有需要的人,唯一可以做的係恆常捐血,希望身邊的人能夠明白捐血救人係一種福氣,因為捐血者要有健康的身體才可以捐血~~~

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言