2016年8月31日 星期三

曼谷 central world 育嬰室

時間過得真快,昕昕K1開學差不多一個月了,今個星期開始正式用書本上課,在7月初老公用亞洲萬里通的飛行里數換咗機票帶我和昕昕去曼谷shopping,果陣昕昕都未通知有新學校收佢,好在跟學校老師請假時知道佢旅行時未正式教書,否則我擔心影響昕昕的學習~~~

在曼谷的購物商場非常集中,老公帶我行ZEN買胸圍,為咗唔想昕昕悶,就帶佢到6樓的遊樂場放電~~~



central world 6棲的育嬰室在ZEN出口的洗手間附近~~~


裡面看起來好乾淨,而且地方寬敞~~~




有三間哺乳室,真係好方便奶媽使用~~~


而最左果格更有插蘇位,揼媽可以放心使用~~~


另外ZEN同層也有育嬰室~~~


設備也同樣,不過奇怪係完全有燈光~~~


兩個哺乳室,其中一格要自己拉簾才可以安心使用~~~~


昕昕最開心係可以去玩,不過玩之前要注意守規矩:P


昕昕可以玩就忘我地跑過去,頭也不回>.<


在ZEN除咗買胸圍俾自己外,我更買咗內衣褲俾昕昕,在泰國的sanrio內衣真可愛,ZEN剛好有大特價,內衣55泰銖,內褲45泰銖,真係抵過在香港買的普通內衣褲,可惜100碼只剩一件,主要買95碼底衫仔俾昕昕~~~


講多少少題外話,在曼谷的鐵路小朋友身高不足90CM係免費乘搭,昕昕剛好在90CM,所以今次在曼谷所有車程係免費,老公慳咗的車錢就花在飲食之上:P

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:

Openrice

我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言