2016年8月17日 星期三

懷舊下午茶@老鳳冰室

上星六晚區區有請介紹咗間懷舊冰室,好奇的我就搵咗朋友陪我到這裡食下午茶,沒想到upload兩幅相到blogpost後會自動拼了這幅有連接的照片,感覺幾特別。


曾經在深水埗工作一年的我好喜歡在這區消費,因為買布、玩具和電子產品都幾抵,有時買餸都價錢合理。



冰室位於基隆街近南昌街,面積雖然唔大,但裡面的裝潢充滿懷舊氣氛。見到午餐餐牌價錢合理,如果大家午餐時間都可以考慮幫襯吓(^_^;)




座位以卡位為主,每枱的餐牌放入舊式信箱,餐牌的設計係一封信,令我好懷念以前跟筆友書信往來的日子~~~


下午茶的價錢不算划算,如果要飲品係要額外收費,特飲要加$14,普通冷熱飲要加$3,如果想食飽飽,我估叫返午餐更實際,因為價錢相差唔遠( ̄∇ ̄)

早餐價錢可以拍得上中上環地區,如果以該區來講價錢係貴咗dd~~~



我們分別點了肉醬焗薯泥($28)和蝦多士($38),遠有兩杯凍飲,薯泥新鮮熱辣辣,食落感覺好好食,蝦多士雖然炸的顏色深咗,但都好好食,如果價錢下調或飲品唔加錢可能會多d人幫襯。始終有d人想食下午茶係想用較抵的價錢吃小食來填肚~~~

其實d野食真的幾好食,但下午茶以深水埗區來說價錢就唔夠抵,相反午餐價錢比較合理,跟大家樂差不多,搵日可以考慮去這裡試吓食午餐:p


地點:深水埗基隆街216號地鋪

以下係呢間冰室的facebook page連結:


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=




我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言