2016年8月10日 星期三

暑假好去處 - D·PARK x SweetWalk吹氣彈彈運動會

好開心連續兩年得到 SweetWalk的邀請帶昕昕到愉景新城,昕昕在8月第一個星期六在幼兒園上適應課堂,所以今次係等佢放學後才到愉景新城午餐和玩*^O^*

舊年昕昕未夠90cm高,所以好多遊戲唔敢俾佢玩,今年佢有92cm高啦!但太大型的遊戲我會陪佢玩,除咗係陪住佢外,自己都順便去玩\(^o^)/

以下係舊年的blog~~~






今次活動因為在炎熱的夏天進行,所有遊戲在室內,相信家長最開心係俾小朋友涼浸浸咁去玩(^ω^)




我們有三十個代幣和一張記錄卡,原來只要完成所有項目就可以得到金牌一個,三十個代幣剛好可以玩曬場地內的遊戲~~~


今次搵咗預科同學幫手影相,之前本身約好當天在南生圍幫昕昕影三歲半寫真,但天氣炎熱,加上要影好動的昕昕並不容易,所以感謝她願意來幫昕昕影相兼當她的攝影練習(^_-)



第一個帶昕昕玩的係今次最新推出的雪地狂奔,昕昕玩到忘晒形,我和朋友二人努力追尋能影相的位置,因為昕昕真係狂奔架( ̄∇ ̄)



昕昕第一次玩CgOCO Slike,原來身高85cm至110cm的小朋友可以家長陪同,不過我活動不敏捷,昕昕第一次玩長滑俾咗個完全唔識的小朋友攬住玩(昕昕明顯係唔敢自己玩= ="),之後我親自攬住佢玩,開心到呢~~~





king of the hill係昕昕最喜歡的遊戲,佢主動叫我帶佢玩蘑菇,我肯定帶佢玩啦!不過今次佢冇主張上個蘑菇頂,反而享受跑和跳的感覺~~~



fuzzy bouncer也是昕昕喜歡的遊戲,今年昕昕爬梯好過舊年,相信來年再玩就不用再找人幫手托佢上梯級~~~



maze arena係昕昕第一次接觸的遊戲之一,我初初還擔心佢在迷宮迷路,怎料我入去找她的時間她已經玩緊競技的部份~~~                                                                                                                                                                                                                           

mini castle係抵玩而又適合兩歲或以上的小朋友玩,不過因為我晚上要返兼職,加上昕昕開始眼瞓,我們先回家,待下次再到場遊玩~~~

而難度最高的遊戲我要考慮下次係咪帶昕昕去玩~~~



以下是活動的詳情:


愉景新城 x Sweetwalk吹氣彈彈運動會
日期
2016 8 6日至821日一連三個週末 (合共6)
時間
上午1130  晚上730
地點
愉景新城 (荃灣港鐵站A3出口)
費用
每個遊戲HK $20$50
高度限制
85厘米或以上

**DP Club會員買代幣有優惠架!如果新加入的會員更有代幣當迎新禮物~~~

以下是Sweetwalk Facebook網址:


關於Sweetwalk 創辦人著重小朋友成長過程中重要的學習和表達情感的途徑

根據2008 Academic Development Institute研究報告顯示,小朋友與父母生活上互動愈多,小朋友長大後會傾向成為一個較為健康、有知識、盡責以及懂得關顧別人的人。Sweetwalk 創辦人表示︰「遊戲是小朋友成長過程中重要的學習和表達情感的途徑。而父母就是小朋友首個也是一直在他們成長學習中最好而且最信任的教育工作者。希望透過親子遊戲父母與子女建立信任,孩子在歡樂和安全的環境下了解身邊的各種事物,從而建立完整的價值觀、自信和自我管理的能力,對小朋友在其他方面的全面發展有深遠和正面的影響。」每個人的成長當中都充滿挑戰,藉著Sweetwalk令大人和小朋友都可以一同克服困難,面對挑戰。希望透過舉辦親子活動提昇小朋友的身手及冒險精神,以得到全面健康發展。

***以上部份文字由品牌公關提供~~~

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~

Google blog

She blog (New)     She blog (Old)



我的護膚品分享:




如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言