2016年8月5日 星期五

暑假好去處 - 挪亞方舟「玩轉開心地球村」

多謝公關姐姐的邀請,我地一家三口第二次參與挪亞方舟的主題試玩活動,由依家828日(逢星期四至日),每位小朋友參加者入場時均獲派「活動通行證」,只要拎住通行證去登記就可以預約相關時段參與主題活動(^_-)




第一個活動係亞馬遜動物騎騎樂,呢個係唯一在室外的活動~~~

**身高110厘米或以下之小童,須由家長陪同

在神秘的亞馬遜熱帶雨林,小朋友可與家長一同騎上各種Q版動物電動車,在茂密的叢林中穿梭前行,共享緊密的親子時光與動感十足的騎行樂趣,並探索動物在大自然生活的奧秘。

昕昕就選擇坐豬仔車,雖然昕昕唔可以親自駕車,但有我的簡單駕駛技術,可以令佢開心地感受坐電動車周圍走的快樂*^O^*


第二個一齊玩的活動係「蘇」FUN軍鼓操~~~

蘇格蘭軍鼓乃當地傳統節慶的亮點之一。小朋友可穿上英姿颯颯的儀仗服,背上樂鼓,在樂師的專業指導下,學習傳統軍操及軍鼓樂理,在鏗鏘有力的鼓聲中變換隊形,化身專業的蘇格蘭小軍鼓手,齊齊在城堡舉辦的蘇格蘭慶典中大展身手。

昕昕好享受打鼓的快樂,只可惜係我的心臟問題,不能太近地聽鼓聲,所以影咗少少相就叫老公睇昕昕玩,見到昕昕咁開心就知佢好喜歡呢個活動\(^o^)/


之後我地就享受挪亞方舟為我們準備的午餐,昕昕好鍾意食兒童餐,仲好舒服咁享受美景^_^


多謝皮皮媽帶咗我地行去上面的花園行吓,昕昕好開心可以跟皮皮哥哥見面,感覺似兩兄妹咁,始終女孩子總渴望有個可以照顧自己的哥哥(^_^;)


德國「風」情大合奏

由外籍著名導師Andrew Birkun細心指導,小朋友換上德國傳統服飾後,學習彈奏悅耳悠揚的民族歌謠,成為手風琴小樂手,合奏動聽的和諧樂章,盡顯音樂天賦。通過與導師的互動以及在喜悅動感的音樂中,孩子可感受德國古老的節慶文化。 

昕昕平時在家喜歡玩玩具鋼琴,今次佢第一次接觸手風琴,感覺好好奇,雖然佢唔係好識玩,但有機會接觸和認識新事物,係不錯的活動(^_-)


昕昕穿上德國服飾,感覺似返個斯文的女孩子(=^・ェ・^=)


亞洲廚神奇趣劇

一位醉心烹飪的廚師為了精進廚藝,故走訪亞洲各國,與各地廚藝高手過招,展現千奇百趣的飲食文化,表演過程笑料百出。小朋友更有機會踏上舞台,參與集舞蹈、雜技、戲劇於一身的搞鬼真人騷。 

昕昕除咗可以好開心咁欣賞雜技表演外,佢地成班小朋友更可以跟兩位哥哥大合照*^O^*



百變「萌」族自拍區

美國西部牛仔、墨西哥、西班牙、日本及韓國等民族的特色服飾,都在百變「萌」族自拍區等著您,小朋友可體驗各地民族風情。現場更有專人負責拍照,小朋友可隨意挑選道具,擺出不同甫士造型,在主題相框襯托下拍攝精美照片,在地球村留下美好回憶,趣味滿Fun。

昕昕開始有睡意,所以只係著咗和服影相,礙於


印第安變臉工作坊

羽冠頭飾作為印第安人服飾的一大特色,是勇敢的象徵及榮譽的標誌。小朋友在工作坊中,運用一雙巧手及豐富的創作力,親手設計出屬於自己的印第安頭飾,同時嘗試面部彩繪,瞬間化身成為印第安小土著。

昕昕最開心係可以去玩畫臉,開心到好想留低玩多陣~~~


和風扇DIY

在和風扇DIY工作坊中,小朋友可感受手作的無窮魅力。以充滿日本風情的圖案作藍本,描畫添色,製作出精緻的和風團扇,接觸日本傳統文化,為這個炎炎夏日帶來陣陣清風。

呢個活動開始前昕昕開始眼瞓,所以扭計唔玩,原本我想學畫畫整把靚靚的扇,不過昕昕每次扭眼瞓的脾氣好嚇人,所以我只能極速離開~>_<~


今次活動真係好豐富,仲有部份活動未玩,暑假可以在室內玩足全日真係幾正,如果買咗年票就更超值,一年定期入去玩主題活動真係抵*^O^*

以下係今期活動詳情:

活動日期: 2016年7月21日至8月28日(逢星期四至日)

時間: 上午10時至下午6時

查詢電話: 3411 8888

網站: 詳情請參閱 http://www.noahsark.com.hk

(部份活動於指定日子舉行)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

Google blog
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言