2016年3月23日 星期三

復活節親子活動—挪亞方舟「反轉美食大派對」

好開心我地一家三口可以去挪亞方舟參與「反轉美食大派對」的活動,由現在410日期間逢周六、周日及公眾假期都有得玩,呢度為小朋友度身訂造七大食玩活動,昕昕玩得好開心,玩到尾二個活動已經疲累到要午睡小休~~~


我地首先去「巨型美食3D合拍區」,呢區香港著名3D立體畫藝術家Milton Wong專程為挪亞方舟傾力打造,將原本精緻小巧的英式下午茶打造成巨型美食,如一波食物巨浪湧現眼前,場面驚喜有趣。巨型美食立體畫將為小朋友帶來強烈的視覺震撼,打開他們視覺感官的超現實之門,並且激發他們無窮想像力,擺出趣怪甫士,與家人一起享受開心為食爆趣的拍攝時光。

昕昕唔係好肯擺POSE影相,反而佢喜歡四處跳和跑= ="


如果想擁有獨一無二的春日特飲,就要來到「自拍萌像飲品工房」,拍低自己的開心萌樣,讓一幅幅幸福笑臉浮印在暖笠笠的朱古力奶上。


呢個「自拍萌像飲品工房」係日日都有,呢部機的噴墨係可以飲得架!個人建議將CREAM和朱古力溝來飲^^"


在等候期間去咗附近間小店買咗$10兩個的英文字母木牌,用咗$30砌咗昕昕個英文名,將來可以多d咁玩影相用*^O^*


之後我地睇兩位鬼馬廚師的「廚藝激鬥奇趣Show,佢地透過這場美食派對大顯身手,怎知現場狀況連連,烏龍百出,最後由方舟Buddy 出馬,開心跳舞打圓場,齊齊爆笑收場。


昕昕好鍾意方舟buddy,仲試吓拎住打蛋器跟Buddy玩(^_^;)


所有睇咗show的家庭可以跟方舟Buddy和兩位鬼馬廚師拍照留念*^O^*


午餐時間昕昕跟little k一齊玩,多謝little帶咗玩具跟大家分享,昕昕見到玩具耳環忍不住想幫little k戴上,沒想到little k 係有鏡頭吻感,相信她係個好鍾意影相的model Y (^_^)Y


我地總共叫咗三個餐,海南雞飯係眾人至愛,因為雞肉整得好好食,如果大家去挪亞方舟酒店可以點來食^^"


午餐後我地參與「雲彩花式棉花糖」,呢個活動讓小朋友試作花形棉花糖,更可加上窩心字句,傳情達意。


昕昕只係幫手扶住紙捧,我負責轉~~~


完成後我們來個合照~~~


我地跟住玩「和風食物模型蠟」,呢個活動讓家長陪伴小朋友學習用蠟製作栩栩如生的傳統日式食物模型,令人垂涎欲滴。大家可於新奇獨特的手作體驗中一起享受悠閒的親子時光。


我和昕昕好認真學整蠟製食物~~~



我和昕昕的製成品=]


最後和昕昕一起玩「創意分子料理廚藝班」,我地跟酒店專業大廚炮製耳目一新的分子料理,了解背後的科學原理,超越傳統的味覺想像,體驗一趟奇幻食藝之旅。呢個活動係要加$50參加,小朋友可以得到一套可愛的廚師服裝^0^


我和昕昕起初整甘荀時佢都好專心和精靈~~~


點知之後佢睇整蛋時已經睡在爸爸的懷抱,而我就一個人做埋淨下的功夫= ="


不過我都跟大隊睇埋「趣緻甜品手作梘」,呢個活動教大家製作可愛仿真冬甩手作梘,甜蜜滿Fun!


完成所有活動昕昕就在我懷中慢慢醒來,我們就在馬仔主題的佈景板拍照,如果大家有上過基督教或天主教的課堂應該清楚挪亞方舟係聖經故事之人,源於舊約全書的《創世紀》第6章到第9章,如果大家有興趣可以找相關的兒童圖書分享細小朋友聽^^"


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言