2016年3月19日 星期六

鰂魚涌康怡廣場吉之島育嬰室

今朝見到有wow的blog友話鰂魚涌康怡廣場吉之島育嬰室跟屯門吉之島育嬰室格局差不多,今日我去完花展後打算去太古城中心的星巴克展覽前參觀康怡廣場吉之島育嬰室,順便看看希甚麼東西可以買(因為康怡廣場吉之島準備翻新裝修,有些產品會有超抵價錢)

呢間育嬰室門外的牆身設計好舒服,感覺好襯房間主題~~~


望落去格局真的差不多~~~



不過哺育室就有少少不同~~~


屯門吉之島育嬰室分開兩邊都係哺乳室,但康怡廣場吉之島的哺乳室兩邊情況係咁~~~

康怡廣場吉之島將會翻新,唔知到時育嬰室會唔會有新的設計呢?


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言