2015年1月28日 星期三

MyBB試用小隊:韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊

多謝Mybb.com讓昕昕試用尿片的同時又有機會試用韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊,想起昕昕初生的時候在冬天又怕佢唔習慣BB車的硬度,只係用婆婆織的冷被當坐墊俾昕昕用,雖然昕昕呢個年紀可以唔洗用厚的坐墊,但我一直想生多個,所以昕昕試咗OK的話就可以留俾將來的弟弟/妹妹用~~~

韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊的設計有網格透起特點,BB用起來可以冬暖夏涼,諗起之前昕昕夏天沒有用嬰兒坐墊搞到BB車有點汗味,之後只係買咗六十幾蚊的嬰兒坐墊,用完感覺只係令自己感覺架BB車乾淨D,但昕昕都係大汗,搞到我好期待夏天試吓韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊的散熱功能~~~



韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊本身有多種顏色選擇,而設計就係咁樣~~~

上面兩條黑色繩係勾去嬰兒車椅背的位置,防止坐墊滑落~~~


兩邊的枕頭可以自行調校厚度,初生BB可以用厚D,昕昕咁大個就可以唔洗用:P


將韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊放在兩部不同的嬰兒車做比較,朋友給我的二手嬰兒車比較闊身,大隻BB用都OK,相反朋友送給我的一手COMBI嬰兒車身比較窄,如果大隻BB用可能會感到少少迫,如果初生BB用韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊加COMBI嬰兒車就感覺舒服,既有足夠的承托之餘,又令BB有安全感~~~


昕昕試咗出街用,感覺OK,而且好FIT佢依家的身形=]


依家MyBB STORE做緊優惠,$198就可以買到,可以FIT到嬰兒車又可以FIT到 CAR SEAT,真係好抵用,大家可以考慮吓!

http://shop.mybb.com.hk/?action=categories&t=83&pid=4268



以下連結係我們的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言