2015年1月30日 星期五

2015 BB 春季購物節 兒童成長教育展

首先多謝WOW和晴報活動各自送咗兩張門票給我,我已經將3張門票轉贈給朋友,只留一張給自己,今日十點幾我獨自帶昕昕去到灣仔會展的BB 春季購物節 兒童成長教育展,每年2月荷花展在禮物和攤位數目等方便會較8月的遜色,雖然如此,但都有些能夠吸引我的地方^^"

**由於我用贈券入場,所以在場內用$10買了優惠小冊子,好在可以用八達通找數~~~

大家記得去埋我呢個BLOG裡面的LINK預先登記,可以節省在場內登記的時間=]

以下是我去年2月BB展的BLOG~~~

2014 bb 春季購物節 兒童成長教育展


今次第一時間我去咗安美潔的攤位申請做會員,原來我地係第一個登記,收到張001字尾的會員,原來20片嬰兒清潔棉試用裝1盒(價值$39)只限每日頭50位,大家記得要早D去呀!

以下是我之前的試用文^^



而我比較幸運係早到CATALO的攤位用$4換了四盒試用裝,另外仲跟BLOG友Vincy媽媽夾份用$198享受DHA軟糖買一送一優惠(平均$99一盒)=]

今次BB展有一樣韓國專利的濕紙巾令我留下深刻印象,因為要用先至放水入紙巾包裝裡面,相信大家之前未見過~~~


昕昕和Vincy在蘇黎世攤位拎道具影相,見到塊黑板就忍不住幫昕昕寫名影相:P

如果孕媽媽去可以拎住道具影相~~~

 

帶昕昕去BB展唔可以只掛住換禮物或者買野,有時要俾昕昕停下來自己玩吓,我嘗試俾昕昕穿珠仔,初初都肯穿幾粒,最後佢已經唔肯再穿= ="


今次BB展用優惠價買了些東西,首先係用$10買了同珍甜醋,$20兩支HIPP果汁,今年最幸運係昕昕在兩歲生日前三日參加推豬仔車比賽,順便用$20換到罐昕昕飲開的惠氏奶:P

5星級教育中心有推廣,$160起/三堂,我就報咗3月開始試堂,因為我想看看昕昕是否適合學英文,昕昕現在母語掌握不錯,本身已經上緊中文為主的PLAYGROUP,所以今次報咗廣東話加英語的PLAYGROUP~~~


今次BB展好幾個大型攤位唔洗填表,要FACEBOOK LIKE或者事先登記來拎禮物~~~


雀巢攤位禮物,昕昕喜歡食的乳酪餅都有特價$75有兩包~~~

今次Soondoongi LIKE FACEBOOK PAGE送的濕巾大塊咗~~~


GOO.N 日本大王紙尿片只係送初生至中碼尿片~~~


瑞士寶寶樂天會 Swisso Club就送梳仔~~~



PAMPERS今次要先網上登記,但主要送初生至細碼,出示SMS或電子券先可以拎禮物~~~


巧合係我遇到示範拎試用裝的時間,要用小冊子的券先可以拎到拎試用裝,佢地用H牌來個比較~~~


PAMPERS新出的棉柔尿片卡通化咗好多,感覺真係幾吸引~~~


另外美素佳兒有試飲奶和試食奶米糊活動,早上時昕昕就將奶米糊成為早餐= ="

美贊臣和荷花合作有大班攤位,要上網登記會員(送環保袋、換片墊 / 沖涼書)每小時第100個加入嘅新會員仲可以獲得神秘大獎,LIKE荷花親子網FACEBOOK PAGE(送1L橙汁)和關注美贊臣會有禮物(送食物盒)~~~


衍生送軟糖,卡洛塔妮跟上年8月一樣都係送奶粉格加試用,還有$80換購大罐奶粉~~~

Biolane今次都係先登記後用SMS拎試用,大家記得早D登記啦!



Medela今次送小型剪刀,又係要上網登記~~~



日本樋屋 (HIYA PURE) 嬰幼兒洗護套裝有優惠,大家記得去日本樋屋的攤位睇吓啦!以下係我之前的試用文~~~

日本樋屋 (HIYA PURE) 嬰幼兒洗護套裝



今次BB展的換片區幾靚,而且係好多媽媽喜歡的PAMPERS尿片(由細到加大碼)或學習褲(中碼或大碼)昕昕依家可以用到加大碼的PAMPERS片片,我都係儘快幫佢戒片,否則我的洗費......


MyBB STORE有好多野賣,只要買任何產品就送價值$100的禮品~~~

我見到有$5張的海報,可惜沒有1-100的海報,所以我沒有購買~~~

 

今次的BB展感覺不錯,可以買到一些想要的東西,而且遇到一些很久不見的而又做咗媽媽的朋友=]

以下連結係我們的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言