2015年1月25日 星期日

MyBB試用小隊:GOO.N 日本大王紙尿片 & 戒片學習記

多謝Mybb.com讓昕昕有機會再用GOO.N 日本大王紙尿片,其實我幫昕昕買不同牌子的尿片用,P牌、H牌、阿信屋和GOO.N 日本大王紙尿片都曾經買過,GOO.N 日本大王紙尿片係眾多牌子尿片中設計最特別而又令我最難忙,相信好多媽媽用過都愛上~~~



首先令我愛上的原因係有多種不同的圖案,每次幫昕昕換片都唔會覺得悶:P



尿片的設計真係好緊要,特別係尿濕顯示,初生BB最倚賴這個,反而依家昕昕大咗,尿尿多好多,只要一摸片片就知道要換= ="


GOO.N 日本大王紙尿片專為BB幼嫩敏感肌膚而設,BB用到都唔驚會敏感,而且有彈性腰圍設計,晚上包完,第二朝唔怕會漏尿~~~


昕昕依家講野多咗,每次洗白白之後我會先幫她吹乾頭髮才著片片,而佢就會好開心咁講著片片~~~

昕昕著緊大碼尿片,學習褲已經開始用加大碼,其實昕昕晚上尿尿倒不少,現在我正考慮是否試在晚上幫她換加大碼尿片~~~


昕昕仲有一個星期就兩歲,而我就要開始面對昕昕戒尿片的問題,由於我比較懶,所以暫時沒有強行迫昕昕去大小便,但我實在太怕包屎片和倒屎,所以每當見到昕昕企咗一陣而樣子十分認真時我就儘快抱昕昕去廁所大便~~~

雖然不是次次都成功地令片片冇便便,但至少片片內的便便不多~~~

相信昕昕的戒片路比較漫長,現在昕昕都喜歡和倚賴片片又不太願意表示去廁所>.<

GOO.N 日本大王紙尿片晚上用係最好,之前用過好多牌子都漏尿,只有這個品牌不會漏,價錢中等,正所謂一分錢一分貨,相信有經濟能力的媽媽都會願意購買^^"


GOO.N 日本大王紙尿片Facebook專頁~~~


之前在親子王周刊見到有關戒片的文章,想跟大家分享吓~~~


以下連結係我們的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言