2015年1月23日 星期五

親子節儉自由行之旅@澳門 29-30/12/2014

在剛過去的聖誕假期老公出錢請兩大長老去澳門,我和昕昕第一次跟兩大長老旅行,上次昕昕爸爸在昕昕半歲時請兩大長老去英國,搞到我有四日三夜全職照顧昕昕,好在果陣的昕昕瞓得多,否則我都怕自己搞唔掂( ̄∇ ̄)

講返今次的旅行,我地只係逗留澳門三十個鐘左右,第一日在中港城大家樂午餐後就上1330開的船。



之後老公帶住我地去酒店check in,兩大長老就休息,而我地一家三口就去官也街轉車到童軍總會,之前我地冇留意當地童軍總會的物品供應處星期一休息,所以我地決定星期二去多次。

今次我們入住在澳門氹仔的麗景灣酒店,稍後才分享我們的住宿體驗。


去到氹仔的朋友肯定會去官也街,因為呢個係氹仔的地標,唔去就感覺少咗D野咁~~~

以下分別係鉅記和咀香園的特色:P


黃昏時我地坐酒店旅遊巴去新八佰伴附近步行到沙利文餐廳晚餐~~~


我地一家三口和兩大長老食咗葡國咖喱和炒飯加一碗白飯,最後點埋木糠有甸就埋單~~~


之後我地行到澳門郵政總局附近的地方影燈飾,順便去鉅記試食杏仁餅~~~



昕昕爸爸唔係好識抱小朋友,所以仍負責拎袋:P


民政總署裡面影相都幾好睇=]



八佰伴外有BIG HERO 6的佈置~~~


裡面好多層都有熊貓=]




第二日早上我地就在酒店食早餐~~~


之後坐酒店旅遊巴去新八佰伴附近步行到郵政總局買郵票寄名信片返香港~~~

如果係集郵的朋友就要試吓入去幫襯郵資標籤機,以前香港郵政總局都有一部,在2007至2008年我進修課程落堂後就好喜歡入一蚊印10張郵資標籤,依家澳門最少要一蚊一張^^"


我地去埋天主教堂參觀~~~


行多一會就到大三巴影相,喜歡Pochacco的我當然會帶住公仔去旅行~~~

另外果對熊公仔係幫昕昕的四姨換的:P


我地苦等到12點,終於等到Hello Kitty手信店開門啦~~~


裡面的產品種類有不少,意想不到係內地遊客係拎住張手寫清單去









由於今次旅行身上冇乜錢,所以只係買咗曲奇餅俾屋企人做手信~~~


之後我地行返去新八佰伴附近等免費接駁巴士去澳門銀河行吓,大家記住呢個路位~~~


原來免費接駁巴士上而有免費WI-FI上網,我就乘機FACEBOOK簽到:P


澳門好多娛樂區都有免費接駁巴士到碼頭和其他地方,雖然我會好奇咁行入賭場拎支免費的水來飲,但我對賭博活動冇興趣:P


我地主要去咗美食坊午餐~~~


其實價錢唔算平,如果想有免費WI-FI和美食坊的飲食折扣就要申請成為澳門星河的會員,費用全免~~~


我地一家三口就食咗B餐,而兩大長老就另外買咗一碗麵,美食坊的麵碗好大,份量倒不少,如果兩個人夾份食都算價錢OK~~~



裡面的戲院有不少的電影宣傳佈景~~~


我地離開澳門星河之後行返去官也街,我和老公帶昕昕去童軍總會,而兩大長老就小休和買手信,最有趣係見到印了旅遊達人的可口可樂,我用$5買咗~~~


我地一家三口上巴士~~~


澳門童軍總會真係好細,跟香港的比較相差好遠,而且當地的紀念章每個最少要$20,好在香港的紀念章最少$3-$5都有交易~~~


這裡比較吸引係LEGO模型~~~


老公返官也街接兩大長老,我就帶昕昕返酒店邊上網邊等佢地~~~


在時間最緊迫的情況下我要求老公帶我地去威尼斯人一次~~~



沒想到昕昕去到時已經睡著了,希望將來她再有機會到此一遊~~~


去碼頭前發生小插曲,就係火爆的我事前冇留意時間,在找免費接駁巴士去氹仔碼頭時老公只係好趕忙咁樣,到咗個站見住幾班去港澳碼頭的免費接駁巴士開都未有一班車到,老公講到會上唔到船咁,搞到我發咗脾氣,最後上的士,好在用咗大約$50,去到碼頭時所有人都在碼頭外排隊等候......

經過今次的事件,老公話寧願去上環搭船去港澳碼頭都好過去氹仔碼頭= ="


去程時昕昕剛好午睡,回程時因為睡著而喊,我和老公就輪流抱住佢行來行去= ="


今次去澳門之旅跟2009年的三日兩夜之旅比較真係感覺不同,之前那次老公帶我行咗好多地方,有上纜車、去媽閣廟和黑沙灣,逗留威尼斯人晚餐和閒逛,但今次感覺似平時行街咁,唯一感到開心係帶昕昕去一個她未去過的地方,相信佢長大後都未必記得:P

以下連結係我們的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言