2015年1月13日 星期二

在迪士尼樂園《魔雪奇緣》主角會面後記

對於一個FTM來說有迪士尼樂園全年通行証係比較方便,因為我可以成日帶囡囡去,好過留在家中睇電視咁悶,而已有D野MISS咗都可以搵日再去過。

《魔雪奇緣》主角見面活動係呢兩個月瘋魔無數媽媽和囡囡的活動,之前我在1月2日去,早上十點半去拎唔到籌,行到見到我帶隊的小女童軍在跟Anna, Elsa合照,那種葡萄的感覺真的令我要再試一次,有幸Facebook的網友在我的專頁留言才知道活動延長至1月31日,所以我在1月5日早上同樣時間拎籌,雖然係下午兩點三,要花時間等都係開心的=]

大家記住一人一籌,三歲以上的朋友要手持一人一門票証明,三歲以下都要現身才可以拎籌,這是杜絕代領的情況,所有籌十點開始派,派完即止。




如果大家有迪士尼樂園全年通行証可以登入會員網頁就會知道呢個月樂園有不同的工程和活動。


由即日起至2015年1月31日,與《魔雪奇緣》主角見面的賓客需憑門票預先換領見面預約證。預約證由上午10:00開始於幻想世界派發,每張門票可換領預約證一張,換完即止。

米奇幻想曲將於2015年1月21日至29日期間暫時關閉,以進行定期保養工作。並於2015年1月30日重新開放。敬請留意。

睡公主城堡將於2015年1月5日至5月30日進行外牆保養翻新工程。敬請留意。

「小小世界」將於2015年1月5日至20日期間暫時關閉,以進行定期保養工作。並於2015年1月21日重新開放。敬請留意。


我拎咗籌之後去了青衣城領取FACEBOOK專頁活動的襟章兩個,順便行了青衣公園,午餐後才返回樂園,第一時間畫《魔雪奇緣》的OLAF啦!


這六年來令我在迪士尼樂園不會生厭就是這個地方,我經常在這裡學畫不同的卡通人物,畫師會用淺白的方法令大家成功地繪畫卡通人物。


以下是我的作品,大家覺得似唔似呢?


之後我地行去影相的地方,汽球雖然好靚,但要$120一個,所以我一直唔捨得買= ="


今次帶咗美心的《魔雪奇緣》甜品杯來影相^^"


昕昕見到兩位主角好開心,雖然昕昕只係23個月的BB,但佢本身成日在Youtube睇Let it go的MV,一出街見到《魔雪奇緣》的產品就識得講Let it go,所以大家唔好睇小卡通對小BB的影響。


終於完成合照^0^


沒想到Anna喜歡做鬼臉。


拍照後就去睇巡遊,昕昕更與巡遊人物一齊玩。




其實樂園間中會有畫好的卡通人物在地上,唔知大家有沒有見過?



離開前我再去畫卡通人物,當左手抱住睡著的昕昕,右手畫畫,好在我的畫都OK,不過我唔POST出來,讓大家看看畫師的版本。


依家美心的《魔雪奇緣》甜品杯$32一個,之前原價買了一個,在頭條日報優惠買了$58一套,左邊那個多了一個,可以給昕昕亂玩=V=


在9月初入園拎的貼紙。


入園最好就記得拎張留念。


今期派緊的貼紙。


左邊是之前在青衣城時的禮物,右邊就是我在Facebook遊戲的禮物,大家可以睇返我之前的BLOG回顧。

《魔雪奇緣》聖誕佈置@青衣城



以下連結係我們的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言