2013年1月13日 星期日

美國雅培產前講座 @ 13-1-2013

好多孕媽媽話美國雅培產前講座最多禮物收,之前十二月的講座報唔到,今次終於可以報到一月的講座,地點十分方便,係旺角火車站附近的帝京酒店~~~


一入到去會收到一些表格,一邊聽就一邊填~~~

我和老公遲了十幾分鐘入去,果陣仲介紹緊奶粉的優點~~~



講座1:「初生嬰兒護理知多少」由張傑醫生主講,內容都充實以下是部份內容~~~

  • 頭髮起初不會留長,大概到兩歲才正常留長~~~
  • 如果BB經常用後枕睡在床上,易造成磨擦至禿頭,BB在頸開始硬時開始學趴在床上,讓BB的後枕不用時常與物件磨擦~~~
  • BB不用清耳垢,因為會自動跌出,如果用棉花棒清潔可能越推越入~~~
  • 卡介苗在注射後4-6星期才有反應,要保持針口清潔,不要外搽葯物~~~

講座2:「精靈Baby全面睇,由護士Irene Ho主講,首先講走佬袋和bb用品的準備,跟住講陣痛,最後教大家如何幫bb掃風~~~





聽完之後就去「互動湊B區」,分別有營養諮詢,學換片和學著衫~~~

我們首先去營養諮詢,因為我想乘機拎Mides手套仔連口水肩套裝~~~
之後我們看bbcare的攤位看如何揩bb車~~~

見人少我們就去學包尿片,終於可以自己包一次,我發現到正式包時要多練習,因為我好似未正式幫過bb包片= ="

之後我們學幫bb著衫,跟美素佳兒學的手勢有少少唔同~~~



下面係填寫雅培問卷同埋Hubbies表格可以有一個紙袋裝的禮物~~~~


美國雅培的孕婦奶粉,外出用的即棄護理墊和媽咪必備手冊仔~~~



Mides手套連口水肩要去營養諮詢才有,其他的在禮物袋包了,可惜套衫係藍色,我朋友早上去講座都係呢個色,我們生女的覺得不合用,如果我下胎生仔就用到,我暫時keep住先,希望將來用到啦~~~

隻馬仔要另外填表才有,我估應該介係沖涼用品~~~



又有Huggies,現在又多兩張0碼買一送一券,加埋屋企的有五張,我朋友早上去拎的兩張是31-12-2012到期,等我生完用唔晒可以寄俾佢~~~


bbcare問卷的禮物~~~~


沒有留言:

張貼留言