2017年4月10日 星期一

百福豆腐 X 肥媽煮滑D加餸班 @ 1-4-2017

之前昕昕陪我去樂富廣場A區美食坊的雀巢新鮮大道 Freshness Avenue參加百福豆腐 X 肥媽煮滑D加餸班~~~

雀巢新鮮大道在4至7月到不同地方舉行,5月20至21日於大埔超級城舉行,6、7月的地點暫時未確定,以下係之前的活動分享(^_^;)

小朋友也愛玩 @ 雀巢新鮮大道 Freshness Avenue


肥媽我細細個就聽過佢唱《友誼萬歲》,到我咁大個女睇電視節目《食平D》先知道佢廚藝了得,依家仲做埋百福豆腐廣告主角,教我地一眾年青師奶仔整簡單的蒸煮菜式。

就算未結婚的,學煮簡單的食物當俾驚喜男朋友都開心架\(^o^)/


我地第一樣學整的是豆腐蒸肉餅,昕昕有幫手拌勻架!

食譜(2人份量)

材料:百福蒸煮豆腐175毫升、免治豬肉100克、蔥少許

調味料:生粉1/2茶匙、生抽3/4茶匙、胡椒粉少許

做法:
  1. 免治豬肉、豆腐、調味料完全拌勻
  2. 平鋪碟上
  3. 水滾後放入鑊蒸10分鐘
  4. 灑上蔥花,即成
***貼士:準備肉餅後立即煮效果更佳。適合置於電飯煲與白米同時蒸煮

之前我分享過類近的煮食經驗,大家可以睇吓=]



到蒸好後我地當然自拍留念(=^・^=)


第二樣學整的是蝦仁豆腐蒸蛋~~~

食譜(2人份量)

材料:百福蒸煮豆腐175毫升、雞蛋2隻、蝦75克、蔥1棵

調味料:油1/2湯匙、鹽1/4茶匙、胡椒粉少許、2隻雞蛋份量的水

做法:
  1. 蝦除去殼、切粒,加入油半茶匙,少許胡椒粉和少許鹽拌勻
  2. 雞蛋2隻加入1/4茶匙油,1/4茶匙鹽,加入2隻雞蛋份量的水打勻
  3. 豆腐切細粒,把豆腐、蝦仁放入雞蛋漿內,把雞蛋漿面上的泡除去
  4. 水滾後,收至中火,放上蒸蛋,蒸15分鐘。灑上蔥花,即成
由於當日我地掛住食,所以冇影昕昕的為食相:P


肥媽俾我感覺除咗做事認真,還懂得變通,因為電磁爐在活動時放在膠枱布上而未能運作,令她未能即時蒸肉餅,到拎走枱布後她立即將肉餅加溝好的雞蛋油上面煎俾大家試食,令大家拍手叫好(^_-)


在蒸第二味餸的時間,我地全部人拎返份豆腐蒸肉餅合照(=^・ェ・^=)


昕昕好鍾意食今次加餸班的菜式,期待將來可以參加更多煮食班,讓昕昕更愛吃自己煮的食物=]

#百福 #每日香港新鮮製造 #雀巢新鮮大道 #NestleHK

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言