2017年4月25日 星期二

創業起步點 @ 屯門壹號市集

復活節假期的第二日早上我帶咗昕昕去屯門市中心跟外公飲茶,之後我地就行到位於置樂的壹號總站商場,參觀壹號市集,看看屬於本土自家製品^_^

由屯門一群商場小業主自發組的「壹號巿集籌備委員會」,為鼓勵具創業精神的香港人實踐夢想,除了借出商舖外,更會提供創業支援,致力為有意者開拓商機,打通創業大門。

壹號市集有約六十個攤位,集合不同類別小手作的擺賣,由於攤位太多,現在只能上載部份相片供大家欣賞~~~

當中有賣婚禮相關產品的攤位好吸引我,復活節前一晚去舊鄰居婚宴見到有男女設計的人情箱,如果我當年有這樣的人情箱,可能唔會被偷人情(我當年只是用普通沒有鎖的盒仔放人情而已= =)

近年越來越多人DIY飾物,然後拿出來擺賣,喜歡扮靚的我望著都有點心動~~~



不過我生咗昕昕之後就比較留意小朋友的飾物多D,見到呢D DIY發夾就好想買俾昕昕用,下次再有市集一定要買多幾個送俾昕昕同學先:P

而我的BLOG友余媽媽有份擺攤位出售自家製精油DIY產品,佢更在場舉行工作坊分享=]



 小朋友可以玩和食爆谷,喜歡玩postcarding的大家可以在場為postcaed蓋印~~~
以下係之前參觀的壹號市集資料,聽講佢地打算定期舉行市集活動,令我有D心動想試吓擺攤位分享我的Pochacco珍藏^0^

**呢個場的租金相當便宜,如果想創業可以考慮=]

「壹號總站」復活節繽紛市集
日期:201741516 (星期六及日)
時間:約上午11:00 晚上8:00
地點:屯門市置樂區「壹號總站」購物商場
規模:約60個加盟商戶 (屯門區最大型市集)
內容:FB Like送禮、迷宮尋復活蛋大型遊戲、撈金魚、消費送爆谷、親子DIY復活蛋製作,更會在場外派發汽球和即場消費優惠卷。

以下係壹號市集的facebook專頁連結:

http://www.facebook.com/t1market/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言