2017年4月7日 星期五

Shemon試用--So Nice怡爽衛生產品

好開心有機會再為shemon的mama panel試用產品,今次試用係一套六款的So Nice怡爽女性衛生用品,本身有三個妹妹的我由少女時代到現在都追求平、靚、正的M巾,理由好簡單,因為幾姊妹有時會分享用,始終呢d野係必須品而又貼身,如果遇上差的產品,令自己皮膚敏感就得不償失~~~


So Nice怡爽衛生產品特別為追求自由自在的女士設計:柔軟、透氣、乾爽、吸濕力強。

表層採用天然棉感材質,舒適乾爽,有助減低敏感情況;中層為鎖水吸水層,由日本進口的吸濕份子瞬間把滲入的液體鎖住,防止滲漏;底層採用透氣底膜,吸水後自動調節,排濕透氣。

15.5cm超薄衛生護墊,感覺薄得來夠透氣,建議最好每日更換兩至三次,以保持衛生(^_-)


So Nice怡爽系列特設19cm迷你巾,仿如隱形保護層,輕鬆過度量少日子。在懷疑來m的日子最好用呢款m巾或19cm護墊,萬一突然姨母到都唔怕弄污內褲(^_^;)


初初果日和尾果日流量唔多用19cm迷你巾係感覺舒服d\(^o^)/


昕昕其中一位阿姨用開呢隻24cm薄的衛生巾,佢話呢款價錢跟同類的零感特薄較便宜,質素差不多,而我個人覺得佢冇零感特薄咁肥,容易就到內褲的闊度( ´▽` )ノ


24 cm厚的衛生巾在日間流量多的時候可以承受較多容量,始終返工的日子未必咁方便經常出入洗手間T_T


夜用產品更設有立體防漏邊,防止側漏,整晚安睡。如果流量勁的晚上可以試吓用,我就覺得呢款42cm產品當產後衛生巾用都不錯,至少會薄d、舒服dY(^_^)Y


昕昕阿姨話怡爽衛生產品在惠康有售,大家得閒可以留意吓(^_^;)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言