2017年4月28日 星期五

小熊學校「15周年花園派對」展覽@海港城LCX & LC掃貨記

之前去LC mega sale的現金券就快到期,所以約了好友尋晚收工在尖沙咀專門店購物,順便在海港城的冒險樂園玩,想起之前在網上見到文章介紹小熊學校「15周年花園派對」展覽,我便去看一看,之前買咗麥記開心樂園餐儲齊6本小熊學校故事書而講過故事俾小朋友的話,肯定會好記得小熊學校有小熊12隻,最細那個係傑琪^^"
 
如果睇過呢套書想帶小朋友去朝聖的媽媽就要留意展覽日期和時間,尋晚我去到時雖然可以見到展覽的佈置,但因為太晚,已經被欄杆圍晒>.<
 

 
 
 
15周年花園派對展覽適逢今年LCX 和「小熊學校」一同踏入15周年,小熊學校官方特別設計了LCX 獨有的15周年小熊圖案及以花園派對為主題的插圖。今次展覽更設有「the bears’ school gallery 」,首次展出歷代繪本內不同造型的絕版Jackie 公仔,配合繪本內的插畫展現故事的不同場景。
 
 
 
 
我比較喜歡呢個框框,相信係個靚靚的影相位~~~
 
 
 
 



 
呢對結婚公仔好得意,唔知會唔會好貴呢?
 
 
 
小朋友係卡通都會喜歡,不過我想起之前OK有期換傑琪公仔,我努力幫昕昕細姨換,始終我係個廿四孝阿媽兼家姐:P
 
 
 
 
當然我會拍照留念,順便証明自己到此一遊:P
 
 
不過要換相關精品太貴了,所以行展覽便足夠了~~~
 

以下是展覽相關的資料~~~

地點:LCX 尖沙咀海港城海運大廈3階
展覽日期:4月27日至6月18日
開放時間:10:00am-10:00pm(星期一至日)
 
the bears’ school 作者相原博之先生及足立奈實小姐簽名會 日期:2017 年 4 月 29 日
時間:下午 3 至 4 時、5 至 6 時
地點:LCX
名額:每節 30 人(共 60 人)
名額有限,額滿即止。
今次是 the bears’ school 的作家─相原博之先生與插畫家─足立奈實小姐首次來港和各位 FANS 見面和舉辦簽名會,機會難得,各位 fans 萬勿錯過!簽名會當日,需憑指定的 the bears’ school 繪本(中文版 1 至 10 册),到 LCX顧客服務部領取籌號,於指定簽名時間憑籌號領取相原博之先生及插畫家─足立奈實小姐的簽名。
尋晚在LC尖沙咀專門店本身打算用價值$422的券求其換一件產品,在場的職員表示買滿$800有7折,折完扣現金券的數係最抵,在好友的建議下我買了兩個碗和一個圓燉盅~~~
 
 
碗($238@),圓燉盅($398),折實加埋扣券只需補$189.8,真係抵到我唔信,我呢個LC新手終於又多幾件用品,但我唔捨得太快用,因為昕昕爸爸在上周末才不少心打爛了一隻可愛的Little Twins Star瓷碗,都係等佢打爛晒D碗先考慮用吧= ="
 

 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言