2014年11月29日 星期六

《魔雪奇緣》聖誕佈置@青衣城

星期四早上約咗朋友一起帶自己的女兒去迪士尼樂園玩,大概兩點幾就到青衣城分別,我帶昕昕食板長午餐(因為會員有85折),之後就去影《魔雪奇緣》聖誕佈置~~~~
 
以下是我用不同角度影的場景概觀~~~~
 


 

 
開放時間如下 ,我覺得比較好的是進入場地的安排,每一批人只能入內十至十五分鐘左右,確保人人能夠有充足時間拍照之餘又不怕跟其他人爭住影不同的背景~~




場景背面有靚靚的大海報,未入去可以先影相:P
 
 

 

 
 
 
 
做媽媽的就係努力地幫BB影多D相~~~~
 
 
 
 
昕昕在迪士尼樂園拎咗小白貼紙,我貼在她身上,小白幾得意,但我心目中最可愛始終係The Snowman~~~~
 
 
在屋仔裡面的展覽真係好吸引~~~~ 
 

 

 
影咗昕昕咁多相,終於影到佢最燦爛的笑容,秘訣就係我要唱歌俾佢聽~~~
 
 



 
 
 
 
去完覺得不錯,因為在《魔雪奇緣》聖誕佈置旁邊有得玩遊戲,免費拎襟章,由於每星期推出的款式不同,如果想儲齊8款就比較困難,因為早在兩三星期已經開始派,有幸我們得到的款式最多卡通人身~~~
 



以下是青衣城推廣的內容~~~~
 






 
 
以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^
 
 
 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言