2014年11月11日 星期二

759茶餐廳 & 抵食麵包店 @葵涌光輝圍

近期比較忙,每星期要定時帶昕昕返Playgroup,自己又要差不多每星期帶女童軍或小女童軍集會,還有返兩份不同的兼職,四職媽媽真的不易做(BLOGGER不算職業,只是業餘興趣而已~~~
 
上星期四因為要幫昕昕婆婆買午餐,所以去了她在光輝圍的落腳地,近期facebook有好多報導指光輝圍開了759茶餐廳,父母差不多每天在這裡開工,熟悉這裡的我當然要試一試新店的美食(其實我是被蘋果報導請的鐵板食物吸引(^_^;)),一去到就好多人等吃午餐~~~


首先我買C餐外賣俾昕昕婆婆,等了大概十分鐘,但沒想到他們給我的是B餐,原本我想回去換,但昕昕婆婆話唔想等,所以我就沒有換。

 

之後我就帶昕昕去叫了E餐,初初上了一碗冇湯渣的湯,昕昕飲得好開心,但之後等了超過廿分鐘才知道電腦系統故障,所以未完成落單程序,坐在我對面而又趕在兩點半返到公司的情侶忍不住連食都未食就兩點三離開,之後就有兩位讀大專的男生坐下,一位叫A餐,另一位就等叫下午茶餐,待應姨姨見我和昕昕等得太久,所以送上一碗有渣的湯,昕昕就食晒d青紅蘿蔔~~~~

再等多一會,對面其中一位已經有A餐食,但我的凍檸水和鐵板餐都未到,昕昕已經開始冇耐性,所以我決定先埋單,將昕昕抱俾婆婆,之後才返到自己個位食~~~



沒想到送走昕昕返埋位才見到杯凍檸水,再得多一會才上枱,期待接近一小時的午餐終於可以食啦!好在塊魚柳煎得幾靚,而且味道ok,否則我肯定會有不滿。


759茶餐廳下午兩點午有下午茶餐~~~~


坐在我對面的一位年青男生就點了下午茶餐,感覺真係幾迷你@@


望住759茶餐廳的價格覺得唔算超值,只是一般價錢,如果這個價格在元朗開店就比較貴。

元朗的消費指數比較低,茶餐廳午餐包湯和飲品才$34,學生餐更低至$26,如果食下午茶餐,炒粉飯連飲品需要$32(冷熱同價),不是迷你份量。

由於759茶餐廳只是剛開始營業,相信要隔一段時間才可以看到其正式運作情況,希望下次光顧時不會這樣"黑仔"。





在759茶餐廳附近有間麵包店,食物給我係價廉物美~~~


呢間舖只是普通的小店,經營超過十五年,麵包價錢比較便,菠蘿包、雞尾包等都係$2個,腸仔包、餐肉包等都係$4個,方包$6磅,對面也有一間麵包舖,大家有競爭,所以價格低也是其中原因~~~

 
我個人比較喜歡這間店除了因為價廉物美外,還有是麵包時常新鮮出爐,又不用自己夾:P
 
之前甜魔媽媽提及元朗一間經營超過20年的麵包店,其實我曾經在中學時經常光顧,因為我每天搭小巴由屯門返元朗然後步行才可以到在雞地的學校,不過我個人認為這店的價錢開始偏貴,菠蘿包、雞尾包等要$10才有3個,腸仔包、餐肉包等要$13才有3個,單買比較貴少少,而甜魔媽媽照片見到的店更是分店,所有包點未必新鮮出爐,如果要幫襯最好到近同益街市的店舖,想知道寶城餅店的地址可以參閱我的舊BLOG~~~
 
 
 
以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言