2014年11月18日 星期二

Kumamoto cafe 熊本熊餐廳之體驗 @ 11-11-2014

光棍節那天可說是我和昕昕在一星期內去最多活動的日子,首先帶昕昕睇醫生,因為昕昕生飛滋,之後去上playgroup。

午餐後去九龍灣的Hello Kitty Go Around ,路經德福廣場影幾米。

晚上在觀塘APM一田超市的Twinkle Baker的Pop up store 睇姐姐試箱整裝飾蛋糕~~~

而我就順便約了在該區工作的好朋友在本熊餐廳晚餐,相信我要打blog都要慢慢打啦= ="

晚上排隊大概一小時就可以入去食,每人最低消費要$80,所有人不可以平均消費,佔座位的bb都要計,感覺差過海洋公園,之前暑假我和昕昕爸爸帶昕昕去企鵝場館旁的餐廳不但可以人均消費,而且bb都唔計,如果媽媽們要帶bb去消費就要三思!


見到餐紙覺得好可愛,有四款=]



相信大家都想知道款式,所以我影咗餐牌做個參考~~~


原本想叫$99的漢堡餐俾昕昕食,但估唔到已經冇晒= ="


昕昕見到熊本熊就好開心,其實昕昕只要見到可愛的公仔就會好甜架啦=w=


跟昕昕合照真係好難捕捉佢的專注力>.<


甜品餐的特飲,草莓鮮奶,感覺幾好飲~~~


朋友點了$138的咖哩餐,我試過塊豬扒幾ok,但我怕辣,所以唔掂咖哩~~~


我點的漢堡扒定食看起來好好的,但比較可惜係漢堡扒比較咸,我個人唔能夠食晒成塊扒= ="


我和朋友點了不同款式的套餐甜品~~~


這是為了昕昕而被迫點的租品,由於我和朋友吃飽了,為了不想浪費這個甜品,我就問Twinkle Baker的Pop up store的姐姐私人送一個蛋糕紙盒給我帶回家給昕昕爸爸享用,昕昕爸爸的評語係:太甜= ="


我們兩大一小就用了$429埋單,本身打算請朋友當生日飯的我即時問朋友可否AA制,好在對方夾了$200給我,有幸我事先沒有跟我那位朋友說是請他,而且我送了一袋生日禮物給他,否則我心裡倒是萬分內疚(算啦!下次昕昕搞生日party叫昕昕爸爸請對方食返餐當補數:p)

埋數後見到呢張卡,相信我應該未必儲到咁多印花,都係問有冇超like佢的好朋友想要就俾對方~~~

個人認為這間cafe的食物味道和消費指數有待改善,自己去過好多地方,都極少遇到bb要計算消費的一部分,我覺得3歲或以上要消費真係無問題,昕昕當日因為生"痱滋",除了飲奶和食雪糕,其他都冇胃口食,而且食物沒有外賣,如果不是我情急問人拎紙盒,食物就白白浪費,相信我下次光顧肯定唔可以帶bb去,因為我唔想白白給bb用的額外消費和浪費食物!


在Cafe外面有熊本熊產品展示,我們去之前數日昕昕姨姨都去了拍照,不過她眼見cafe太貴了,所以去了板長食~~~


我個人比賽喜歡crossover的公仔:p


Twinkle Baker的Pop up store那邊可以見到熊本熊產品,Twinkle Baker的Pop up store剛剛完成在觀塘一田的推廣,感到有d可惜。


以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言