2014年11月29日 星期六

令我感驚喜的婚宴@澳門賽馬會黃金閣

呢個月開始成日見到不同朋友在FACEBOOK POST去婚宴的照片,有幸今個月去了兩個婚宴後可以稍作休息(其實今年淨係自己朋友婚宴得三次,老公朋友婚宴得一次:P),到一月才去朋友婚宴,否則我真的不夠錢俾人情(誰叫我不願做全職,只湊女和返兼職>.<)
 
上星期六因為有少少感冒,所以我放低昕昕,自己一個人出席大學同學的婚宴,地點係信德中心的澳門賽馬會黃金閣~~~
 
由於同學的太太係Hello Kitty的FANS,回禮用咗Hello Kitty氣球,我就拎咗一個返屋企俾昕昕,昕昕見到好鍾意=]
 
  
 
 
沒想到不足一星期就可以在FACEBOOK見到大學同學POST清晰版的花絮,我們一班同學都覺得呢個Hello Kitty真係無時無刻在婚禮中見到~~~~
 

 

 
見到愛的宣言都整到咁靚,感覺自己當年的準備真的好簡單= ="
 
Candy Coner都充滿心思(呢幅開始先至係我的傑作:P)~~~
 
 
 
當晚的菜式~~~~
  
 
第一次食到蟹鉗有兩味@.@
 
 
其實整個婚宴令我們全場人最感到驚喜係上水果盤的時候,當我們食晒甜品時,突然熄燈兼播放激光,之後一班侍應捧住碟冒煙的水果出來,去了十多次婚宴的我第一次感到與別不同~~~
 
 
整個婚宴的服務都好好,侍應係一人服侍一圍,餸菜係上枱後分在小碟上,有偏食習慣的我可以叫侍應姨姨按我喜好不夾青豆在我碟上,全部食物都係熱上,唯一覺得燒雞咸咗少少~~~
 
婚宴時包括註冊時間,我們一整圍同學覺得律師的言詞太無聊,有幸我的婚宴見證律師比較正經,唔會拖時間,而我的婚宴司儀係一位口材了得的好朋友,搞到好多朋友勁讚,連同圈子的女性朋友都忍不住託我找她做多次姊妹兼司儀,由於她只會幫自己朋友,否則我一定會推介給身邊的人~~~
 
以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^”
 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言