2014年11月14日 星期五

聖誕各大商場預告

近期whatsapp收到有關聖誕各大商場預告,而我就更新咗,也去了其中幾個個地方,相信未來一個月昕昕會去好多地方*^O^*

而呢個post的內容有機會不定期update,因為我會加我影的相 ^^"


Fontune mall ~ 樂天熊仔餅

葵芳新都會廣場 ~ xo




荃灣廣場 ~ 俄羅斯方塊





荃灣愉景新城 ~ 飄零燕冬日小鎮


屯門黃金海岸 ~ 海綿寶寶

屯門V city ~ 芝麻街




屯門市廣場 ~ My Melody




屯門時代廣場 ~ Pingu

只有地下大堂,最好等星期六屯門市廣場的My Melody開咗之後一次過去影就正~~~



新元朗中心 ~ 聖誕華麗「履」程

其實得呢個位可以影相 = ="




青衣城 ~ Forzen《魔雪奇緣》



銅鑼灣Time Square ~ donald duck

銅鑼灣皇室堡 ~ 小丸子




觀塘Apm ~ snoopy

我星期二晚去果陣仲未有~~~




樂富 ~ Disney



太古康怡廣場 ~ 小露寶



將軍澳新都城 ~ 布甸狗



將軍澳中心 ~ Barbie




九龍灣德福廣場 ~ 幾米



尖沙咀中心及帝國中心區 ~ Hello Kitty



尖沙咀The one ~ 比卡超

尖沙咀LCX ~ 娒明



尖沙咀海港城外而的聖誕佈置都好靚架~~~




以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言