2014年12月6日 星期六

Moomin Café 姆明cafe試業日之體驗 @ 4-12-2014

昨天帶住昕昕行尖沙咀,本身打算只係影LCX聖誕姆明谷大歷險的我發現12月5日正式開業的Moomin Café,職員姐姐指任何人都可以入內光顧,開張後應該會好多人光顧,我見可以即時入內進食,所以決定帶昕昕入去開心吓=]
 

 
沒想到在Cafe門口見到孕媽媽陳善揚,原來她也是入內品嚐Cafe美食~~~
 
 
Cafe旁邊有精品店,大家可以入內光顧~~~

 
一入到去當然辰搵BB座位俾昕昕坐=]

 
當昕昕坐定定而我又點好餐之後就係我不斷換公仔俾佢合照的時候,沒想到公仔好大,而且都唔輕@.@

 
當然餐具和杯墊都是以姆明卡通為主=]

 

今次我只是點了香港特有的PANCAKE和兒童餐~~~~

 
當昕昕打開信屋頂之後我才知道有三種不同的甜品,為食的昕昕用匙品嚐晒,而我只是跟昕昕兩個人一起食PANCALE而已= ="
 
 
相反昕昕唔係好肯食兒童餐,我食晒成個餐,特別係牛肉好似食牛腩咁,重點係夠軟熟,好好食*^0^*
 
隔離枱借拍照~~~~

 
巧合見到記者拍照,我乘機影埋一份:P
 
在離開前當然要影返幅相証明我都有份食啦:P
 
Cafe內的牆身都有姆明的畫~~~~

 
姆明掛在高空上~~~~
 
 
餐牌的圖案,沒想到這裡的兒童餐有鮮奶飲,而且個杯的圖案非常吸引^^"
 
 
我就影咗Lunch的餐牌,而以下連結有晚餐餐牌~~~
 
 
今之埋單用咗$229,兒童餐$70,Pancake $138,另加一服務費,Cafe不設任何最低消費,只是用餐時間限制90分鐘或之內,感覺真係好開心,之前去觀塘一田熊本熊Cafe食物太咸,又設最低消費額,食物種類又不夠多。
 
Moomin Café值得推介給大家,現在剛剛正式開業,相信大家要努力排隊啦!
 
 
以下是Moomin Café的Facebook專頁~~~
 
 
以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^
 
 
 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言