2014年4月20日 星期日

新加坡樟宜機場育嬰室

4月17日晚上準備搭零晨機返香港,準備check in時去了育嬰室俾昕昕開餐,換片。

新加坡機場在每個離境大堂都有育嬰室,另外所有洗手間都有換片板供大家幫BB換片~~~

雖然育嬰室的數目不及換片的地方多,但對我呢D仲餵緊人奶的媽媽來講係一個方便的地方~~~



新加坡機場本身係球第5最忙的機場,也是連續26年被英國《商旅雜誌》投選為全球最佳機場,育嬰室給我的感覺十方衛生,而且設備也相當不錯~~~

有水機提供給一些奶粉媽沖奶,而我就用了熱水弄濕紗巾幫昕昕抹身換衫~~~



換片板跟在香港大型商場見過係同一品牌~~~


餵奶房雖然空間細少,但電插位十分齊備,就算是揼媽都可以在此揼媽俾BB飲用~~~


大家看昕昕十分享受媽媽奶^0^"

+

總括來說,這間育嬰室給我感覺舒服,最重要係感覺衛生,如果香港機場育嬰室能夠改善有關設備就更方便,特別是提供冷熱水機,雖然我是人奶媽媽,但其他奶粉媽都可能想上機前俾BB飲奶,好讓BB在機上乖乖,對嗎?

以下連結係我們的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言