2014年4月14日 星期一

尋‧樂作品展@新元朗中心

 今日中午跟奶奶午餐之後見到有LEOG展覽的宣傳,所以走去睇一睇~~~



展覽在4月17日開始,會維持至5月25日~~~

雖然暫時被展板圍住,為了讓大家先睹為快,我就在圍板的隙位影相俾大家~~~~

沒想到我去新山冇打算想去LEGOLAND,選擇HELLO KITTY TWON,在屋企附近有LEGO展:P


未有被圍的有LEGO卡通~~~


有海綿寶寶=W=

被圍板圍住的當然是龍友最期待~~~~
今次展覽會展示幾個國家的特色~~~

連鴨鴨都係其中之一~~~
有鐵路~~~


下面的店舖都有特色架~~~

聽晚呢個時間我地一家三口會在飛機上^0^

以下連結係我的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕VIDEO分享,另外會有我們旅行的最新消息^^"


我的網誌~~~
She blog   

2 則留言:

  1. Hi,我是PR公司我職員,我叫MANDY,
    我地公司想邀請你合作,唔知方唔方便比你EMAIL我呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的邀請*^O^*
      我的電郵是:
      mandylau55@gmail.com
      希望日後有多些機會合作(^_-)

      刪除