2014年4月29日 星期二

新加坡自由行親子快閃之旅2014--Hello Kitty Town篇

病咗成個星期,係時間再繼續打遊記,今次只有我帶昕昕去Hello Kitty Town,昕昕爸爸因為冇興趣兼慳錢,只係在地下的CAFE坐住等我們~~~

行完之後就覺得真係不及東京SANRIO PUROLAND那麼吸引,之前旅行去過東京SANRIO PUROLAND和大阪環球影城睇,感覺真係好好多~~~

東京自由行 2011 Day 3 @ 18-7-2011


我的蜜月旅行—2012大阪自由行—Day 4 Hello Kitty篇


一去到地下商店入口~~~




每位成人門票要七十五元馬幣,在結婚時昕昕姨婆俾咗大利是我,今次馬來西亞的洗費就靠晒佢,回到香港才知道昕昕姨婆在新山居住,俾昕昕婆婆教訓我為何沒有帶昕昕見姨婆= ="

上一層扶手電梯,入口旁邊影返張相先!



跟東京的SANRIO PUROLAND一樣會有HELLO KITTY之家,一入到去感覺差不多@@



好在裡面的畫沒有玻璃面保護,影相不會反光~~~



傢俱盡有KITTY元素~~~








閒日入去真係唔多人,好多野基本上不用排隊,當日我見好多都係香港人@@"




最吸引昕昕的就係呢個地方~~~


因為有好多波波俾佢玩= ="


呢個地方跟sanrio puroland一樣都係要完成task的活動~~~






不過呢個活動比較要用腦,sanrio puroland果個係靠力,懶用腦的玩的時候真係幾麻煩,因為昕昕四圍走,最後俾佢整跌人地部野= ="






對不起,我救唔到你 >.<




呢度主角之一係kuromi,昕昕的似唔似佢呢?(同樣頑皮= =")


每日下午都有表演,我錄影咗少少,可以在我地的facebook fans page見到~~~

https://www.facebook.com/photo.php?v=833396223355252&set=vb.826282744066600&type=2&theater


其實入場會派一張卡,我地要憑卡才可以參與studio內的活動~~~


裡面的活動分別有整指甲,整曲奇餅和整拼豆等~~~


雖然會有卡通人物出來拍照,但工作人員係唔會幫你用你自備的攝影機拍照,如果想佢地幫你就要買相~~~

昕昕自從識行之後已經冇再乖乖地企好俾我影相= ="


場內唯一的電動遊戲,沒有人排隊,而且只有自己和昕昕全時間獨霸=w=


整個商店的精品係有好多,但pochacco的產品就只有這個,而且大特價,只售二十五元馬幣,在香港沒有買,現在買返個:p


整體來講,我覺得去馬來西亞新山只是為了去Hello Kitty Town真係唔抵,怪不得好多人會去埋樓上的Big Club,或者去埋Legoland,等將來昕昕大個女才考慮再去~~~

以下連結係我們的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言