2017年12月20日 星期三

我的瘦身之旅 @ Venus Aesthetics

生完昕昕之後除咗大脾粗咗,偶爾自己一個人著裙搭車都出現被讓座的情況,心裡當然感覺有D尷尬啦,但湊昕昕湊到累的我都唔好意思咁照坐,不敢揭穿美麗的誤會( ̄∇ ̄)


早前抽空到 Venus Aesthetics 無痛·無創,你的塑型專家體驗了隔空溶脂既療程,果度的環境感覺舒適,令我有賓至如歸的感覺~~~


今次的療程分別用兩部機協助進行~~~


療程前配合X-WAVE 高壓脈衝擊脂槍先撃散脂肪, 療程後更貼心地再做多一次X-WAVE以加速脂肪細胞能更有效排出體外,有東西在肚上面輕輕地揼,感覺好得意~~~


呢部BLT隔空溶脂機有齊美國FDA及歐盟CE認可,重點針對腰腹、背部、大腿, 以標靶式射頻技術追蹤脂肪組織,隔空對脂肪細胞進行加熱,過程完全無痛、無創傷性、無需復原期,只會feel到腰腹位置有d熱!好舒服, 輕輕鬆鬆瘦身去~~~


療程時自己肚腩最高被加熱至40度左右,過程感覺好舒服,而且仲可以好好瞓~~~

完成療後肚腩的中圍和下圍即時見到有輕微下調0.5和2.5cm~~~



減肥療程當然要KEEP住做先至有明顯效果,心動不如行動!

現在只要到Venus Aestheics, 就可以體驗價$1,580 試做VANQUISH ME療程30分鐘, 加送X-WAVE高壓脈衝擊脂槍~~~

(詳情及有關資料, 請向 Venus Aestheics 查詢)

地址:銅鑼灣耀華街25號丹納中心19A

聯絡電話:2988 1239

Facebook: https://www.facebook.com/venusaestheticshk/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言